kolmapäev, mai 04, 2005

Pilt.ee

.. imeb täie rauaga. Üritasin siis eile öösel mingis hullusehoos pilte üles toppida. No mida. Kõigepealt mingi sada tundi luges kettalt pilte saiti, siis teatas poole tunni pärast, et lehekülg on maas.

Ühesõnaga, pilt.ee on täiesti tulutu ettevõtmine. Ometi olen saanud mõned ka üles.
Ma ületasin ennast ja panin sinna ühe erootilise pildi endast oma meelest.(punastav ikoon)Aga see on tõesti üks ilusamaid pilte, mis must kunagi on tehtud :)

http://www.pilt.ee/Kraax

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

pilt.ee on tõesti igavene nikerdis. ilmselt mitte tehtud nii suure kasutajaskonna jaoks. sellega ikka tuleb ringi käia nagu...mingi pirtsaka asjaga. aga ega väga paremat alternatiivi ka vist ei ole, kui kõik oma asjad ühte kohta kokku tahad saada

Ulmeguru ütles ...

Mina mõtlen, et isegi tasuline kodukas oleks parem, sest (lisaks muudele hädadele) ei saa ju pilt.ee-st ka välja linkida...

Anonüümne ütles ...

album.ee peaks tasulisena töötama

Anonüümne ütles ...

Kas see on see seljaga või oli midagi veel? ;)

Krafinna ütles ...

Pagana pervert, Oop. See on puhas erootika, võta või jäta. Midagi muud pole küll vaja... Ega ma mingi liputaja pole. Porr-porr.

Anonüümne ütles ...

Minu poolest liputa aga selga edasi. Kena selg.

Aga tegelikult kujutan ma väga hästi ette, kuidas kaunil juuliõhtul kargab kadakate vahelt välja väike armas tulipäine tytarlaps, lööb suure musta mantli hõlmad laiali ja sealt vahelt paistab... selg.

Olin liiga kaua akadeemilisel yritusel ja see mõjus mu ajutegevusele halvustavalt. Vab'st. :)