kolmapäev, juuli 19, 2006

Jah, kohtume pealegi soojendamata tänaval
mu üleeilne kann õlut
sest õhust selgemat suitsu
puistas pärastlõunane kohting mu päikseprillide taha.

Kes teine söandaks raputada
ekskremente õnnena
ning pelk vari
tuvi lennust seisatas liikluse ristteel.
Olen abitu,
peatusin just su heleda maja ees
ja ei oska päikest välja lülitada.

Kann õlut ja kivihallid tänavad
seisavad ette heites.
Taha vaadates.
Kuid päikeseprillide taga on vaid stagnatsioon.

Jah, aga kohtume ikkagi, hoolimata päikesest, eks?


___

Nii. Käisin Tallinnas, Tartus, ja veelkord Tallinnas.
Tallinnas kohtusin ... jah, puhta headusega. Liiga palju päikest ja selgust. Valikuta selgust... Ootuspäraselt küll. Ja sõitsin Viimsisse, et vaadata üle Ungarist koju käima tulnud sõbranna ja tema kolm tirtsu :).

Siis sõitsin ühe Heli tirtsuga Tartu. Tartus kimasin läbi hansapäevade, nagu juba traditsiooniks on saanud. Ja maandusin Raja tänaval. Teise Krafinna juures. Omandasin aktiivselt sõna chillima. See sisaldas ohtralt ginne, siidreid, kasse ja vesipiipu :) Ning selliseid inimesi, kellega ma igapäev ei kohtu.
Pärast Raja tänavat Tiina juurde. Kahjuks olin pimedusega löödud, sest alles 10-11 tuli idee, et tahaks ka Leed näha :( Aga pimedusele aitasid jõudsalt kaasa üldine vesipiibust tingitud uimasus ja mõnus seltskond. Inwe liitus meiega Ristiisas, kus toodi mulle sibulalistega toit. Fui. Ja linna peal korjasime Meliani kampa. Teda näeb ka nagu päiksevarjutust.

Tagasi Tallinna jõudsin seetõttu, et kui ma katkiste valutavate jalgadega olin jõudnud ähkides pussikasse, teatas pussijuht ülbelt, et kohti ple, võttis miski mammi niisama peale ja veeres minema. Näitasin keskmist näppu ja ropendasin veidi. Nii valusad olid jalad ja magamata meel ei soosinud just leplikust. Korjasin ennast veidi aja pärast kokku ja läksin Talina pussi peale. Muidugi jäin just enne Talinat magama. Mängisin mõttega, et oi kui tore oleks Sassi näha, ja siis selgus, et Saaremaa puss oli ees. Nojah. Lasin siis end Saarele veeretada:)

Kuna elu on julm ja ebaõiglane jne, siis lähen Viljandi folgile. Ja olen seal kauem kui plaanisin. Seni veel ei tea, kuidas ööbin. Pakkumisi on tehtud:) Mitmeid sorte ja kõik hääd inimesed:) Näis. Niiet, kes iganes tahab näha Krafinnat elusast peast, tulge vaadake. Olen ikka veel olemas. Folgil näeme:)

Kommentaare ei ole: