teisipäev, november 14, 2006

Tähelepanekud.

Olen kurjaks ja õelaks muutunud. St, mitte et ma enne ei olnud. Nüüd olen kordi rohkem. Ja üleüldse ei tea, kas tuleks ennast raffale näidata või mitte. Head see igatahes ei tõota. Ja kirjutada ma ka ei oska. Täpselt nagu enne oleksin osanud. Aga illusioonid võiksid ju ometi olla inimesel..




You Are 68% Evil



You are very evil. And you're too evil to care.

Those who love you probably also fear you. A lot.

6 kommentaari:

Eruvyreth ütles ...

Ja mida nende illusioonidega peale hakata?

Krafinna ütles ...

Noh, mahendavad või nii. Ah, mina ka ei tea, ausalt. :)

Pahainimene ütles ...

pai. paha on hea, ausalt :)

kivisildnik ütles ...

eeeee
miks ulmeguru vait on

tühja hiire pärast
ei maksa nii kaua leinata

Krafinna ütles ...

Ta lubas kohe hakata karjuma:)

Anonüümne ütles ...

Sa oled meil ikka nii leebe ja hell.