neljapäev, aprill 12, 2007

Oli mul aga hommik.. ja päev on alles noor

Koer kiunus meid varakult üles ja nii istus Jyrka arvuti taga, kui telefon helises. Teisel pool oli Kivisildnik, kes käskis mind üles ajada: pole aega magada, hakka luuletama :D
Ehk siis sain kiita (nina ülespidi ikoon - õnneks ei saja vihma). Saatsin paar päeva tagasi talle ülevaatamiseks paar asja ja selgus, et polnd üldse halvad :) Nii, oma 10-kond veel, mitte halbu ja vanad kõbimist vajavad asjad veel kord üle kõbida, abstraktsus, lohisevad read ja muu iluravi peale ja siis hakkab vast looma :)

Kiitusest natuke uimane (eks ole hommik ka eksole) istusin arvuti taha. Seal plinkis messisilt, et Sass tahab rääkida. Kõigepealt teatas, et mul on täielik õigus teda vihata. Ta oli paar päeva tagasi pakkunud mulle oma mängu kohta, aga nüüd pidi ära ütlema. Sest ajastus on vale, but more important, üks mängija oli ajanud sõrad vastamisi. Et mina kui destruktiivne element ei tohi mängida mängus, kus on tema. Ühesõnaga, ega lapsed süüdi pole, et maailm on halb, ja mul oli pigem Sassist kahju.. Mängida oleks taht jah, a mina kui teada-tuntud kurjam.. oehh. No ei oska miskit kosta...

2 kommentaari:

Ulmeguru ütles ...

Et siis intrigaan Shadow tegeleb talle omaselt ussitamisega... võid siit ise järeldused teha... ei ole Shadow hea inimene, ei ole, hoopis väiklane lojus on...

Anonüümne ütles ...

Tolli metsa servast naeratus meretagusele :)
Eks ju säälne teab, miks! -- Sassil ja muilnoil pole tuuga miskit pistmist...