teisipäev, november 01, 2005

Pringid tuharad

Lugu siis järgmine.
Lugesin mina ettevaatamatult üht plogi. Täitsa mõnus plogi iseenesest. Tõega. Kiiksuga veids ja puha.
Siis aga täiesti ettehoiatamatult hakatakse mehe tagumikust rääkima. Mis tuletas mulle meelde teisigi naissoolisi, kes on ohjeldamatult pajatanud mehe tagumikust. Võehh. Nagu see oleks väga oluline. Kõige olulisem. Ma vist kuulasin need lood ära, ise ilmselt panust lisamata, sest no see on asi, millest pole ma kunagi aru saanud. Et miks on tagumik mehe puhul kõige suurema rääkimisväärtusega asi. Hää küll, kõige olulisemast ei ole viisakas rääkida. A miks kuram? Kui seletad tagumikust, räägi ka asjast endast? Kui sellistest kategooriatest käib jutt. Kui juba, siis juba.
No muidugi pole mõtet hakata jahuma ilusatest silmadest, ja läikivatest karvadest ja siresäärsusest. Aga millest on siis mõtet? Ma ei tea. Pole kunagi hinnanud ainuüksi välimusele toetudes. Ei mäletagi. Kui mees on ilus mu meelest, aga loll kui lauajalg, ehk vadistab kõik see aeg autodest ja rahast, autodest ja rahast, rahast ja kui kena mees ta on, ja rahast, ja mis on ta sõna väärt, ja autodest, ja naistest, ja rahast ja autodest, siis on ikka jama küll. Kui mees on tark, vaimukas ja räägib sellest, kui prominendid tal kõik sõbrad on, ja et sport on jama ja kesse loll ikka vaevab ennast sellega, ja armastab hästi süüa, on ka jama.
Kuid tegelikult kukuvad need väärtushinnangud kõik kolksti kokku, kui oled armunud. Siis ei küsi sa, et mis su kehakaal on ja kas Bezdomnõi ikka oli täie mõistuse juures ja et miks sa kihutad 200-ga teedel ringi.

Krafinna on rääkinud.

11 kommentaari:

Krafinna ütles ...

Hmm.
Minul see nii ei käi. Et vaatan, et sobib, ja siis alles armun. Ei.
Kõigepealt vihkan, siis saan sõbraks, näen kõiki vigu, ja armun vigadest hoolimata :)Sest kõigil on mõni viga. Ei tunne ühtegi täiuslikku. A viga võib ka minus olla.
Paraku jah, tavaliselt siin kohal ütleb muidu vahedaks viilitud taipamine üles.

A mis ma ka tean. Viimasest on nii kaua aega möödas et. Noh, oma mehesse ei oska korduvalt armuda...

Anonüümne ütles ...

Seda Su juttu olen ma juba korduvalt lugenud. Kole tuttav tuleb ette.
Ainult et...khm... kuidagi...teistpidi. ;)

Anonüümne ütles ...

Mina armun silmadesse - nii meeste kui naiste omadesse. Ausalt, see ei ole "romantiline metafoor". Siis hiljem vaatan, mis nende silmadega veel kaasas käib ja vastavalt sellele kujuneb side inimesega.

Anonüümne ütles ...

Ma ei usu, Krafinna, et "sinul see nii ei käi", "et sa ei vaata, kas sobib". Tõenäoliselt sa lihtsalt ei teadvusta endale seda perioodi, mil sa selle sobivuse-asjaga tegeled (see võib kesta ainult sekundeid). Ma ei usu, et sa võiksid armuda inimesesse, keda sa näiteks näinud ei ole. Sa lihtsalt ei sõnasta endale konkreetselt, et see või teine asi sulle inimese juures meeldib. Kui see on siiski nii (et välimus on absoluutselt ükspuha), siis tuleb tõdeda, et sul on "madal latt". "Madal" ei tähenda siin midagi halvustavat, sest kus on öeldud, et selle või teise kategooria järgi partneri hindamine on mõnest teisest kategooriast parem? Aga see on selline kujundlik väljend sedastamaks, et asjaolusid, mida sinu puhul inimesse armumiseks vaja läheb, on väga vähe. "Kõrge latiga" inimesed on siis need, kes vajavad nii välimust, sisemust, intellekti, eetikat, emotsionaalsuse tüüpi ja tuhandet muud asjaolu olema, et teisest inimesest sisse võetud saada. Mis puudutab tagumiku-asja, siis olen ka seda väidet mitme naise käest kuulnud, nii et arvatavasti üsna levinud asi. Ma siiski loodan, et sa neid naisi endast kuidagi halvemaks ei pea...

Krafinna ütles ...

Hmm.
Madal latt. Võimalik. Tegelt on pigem nii, et ma ei märka detaile. Ju siis pole olulised. Küll aga märkan, kui inimene on silmatorkavalt loll ja halva maitsega. Ja kuulab halba muusikat. Ja noh, silmatorkavalt kehaliselt põdur kah nagu pole päris see, mida ma üldse vaatama jään.
Ja üleüldse armun ma nii harva korralikult, et... Noh, viimast sa silver tead.. hehhe, ulmeguru-madala latt. Ta juba akkas solvuma.

Ja üldse, ma kardan, et voodikaaslase leidmine on 100 korda kergem kui selle, kellesse sügavalt armuda. Muidugi on see oht, et voodikaaslane võib osutuda sinusse armunuks jne.
Ikkagi hingesugulane on see, kellesse mina üldjuhul armun.

Morgie ütles ...

Ma ei armuks never ever mehesse, kes teedel 200 kihutab, talvekumme alla ei pane ja turvavööd ei sulge.
Või kui kogemata õnnetuse kombel armuksin, siis läheks see üle esimese 5 min jooksul tema autos.
Btw, sama efekti annaks ka mehe labane muusikamaitse. Mitte et annaks vaid annabki. On andnud.
Kusjuures...
kihutamisega võib veel kuidagi harjuda... aga kehva muusikamaitsega ei iiales.

Morgie ütles ...

selle muusikamaitse jutu panin ma nüüd krafinna viimast kommenti lugemata kirja, aga multundub, et see on üks üsna üldkehtiv indikaator -

Morgie ütles ...

aaa. Mis muusse puutb, siis...
pikkus on küll oluline :-) juhul kui sellega midagi teha ka osatasse. Aga jämus on olulisem veel. Vaat nii.
Tagumik on n.ö. lisaboonus.

Krafinna ütles ...

Kusjuures. Mis puutub kihutajatesse:)
Ma tunnen ühte. Sina tunned ka;) Arva ära, kes on meie ühine tuttav, sulle palju tuttavam:)

Noh, hääke küll, tegu oli ädaolukorraga, aga ikkagi ;)

(Telc, ära mind väga maha löö)

Morgie ütles ...

Miiiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
oo mis silmakirjalikkus!
mina temaga ühes autos istudes olen spidomeetrit maksimaalselt 110 peal näinud ja sedagi vaid tühjal sirgel teel...
sa ajad kellegagi segamini!
pealegi, muusikamaitse on olulisem!

Morgie ütles ...

ma pakun, et mehe tagumikust rääkimine on kas
1.fiksatsioon, mis vajab meditsiinilist sekkumist
2.kättemaks seksistlikele sigadele, kes naisi kehaosade kaupa hindavad
sest ei saa salata, et läikiv karv ja ilusad silmad on vähemalt sama olulised... jne