kolmapäev, detsember 13, 2006

Kolmapäev, 13.

et
tuleks oma kondid koos koeraga välja tuulduma vedada. Ilm na ilus. Kuid kuna Jyrka ei pretendeeri arvutile, ehk magab õndsalt, siis loomulikult istun siin.

Peaks asjalikult kribama, a tegelt tahaks mängida. Näiteks nwn2-t või arcanumit. Homm5 on liiga pikk ja pusimist nõudev ja uut hereticut ei viitsi installida. Pmst meil ju kuskil on doom ja vana heretic jne, a neid ei saa salvestada, ja kuna olen suht algaja shooterimängija ikkagid- siis ilma salvestusteta ei viitsi pusida.
Kuid nutt ja hala: nwn2 ega arcanumit pole :(. Teagi, peaks seda esimest väljamaalt tellima vai? Ja arcanumi sõi nimelt endine cd-romm ära- /vihkan-vihkan-vihkan/ ja olingi ilma oma lemmikust. Igatahes korraldan ma varsti amokijooksu mööda tuttavaid, kellel võib see mäng olla ja nõuan abikätt. Kõigis kättesaadavaid poodides, mida viimasel ajal, pärast mängu matuseid olen tsekanud, seda pole.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hmm, ma tean, et see Arcanumi-m2ng peaks kuskil cd peal Tallinnas olema... iseasi kuidas krt ma selle sinuni toimetaksin.

Krafinna ütles ...

Jaah, mul ju vana võlg eksole su ees.
Kuid need krdi arvutid panevad meil täiega, niiet siiski ei taha kogu süüd endale võtta.. Praegugi saadeti üks talina, see, kuhu kogu kraam vahepeal ümber tõmmati...

a siiski, muuseas, sassil on muist olemas, lolo näituseks. Nad kopisid ümber, kui õigesti mäletan. et võta siis terve plaat neilt ja asenda arcanumiga? 8)