esmaspäev, veebruar 05, 2007

Kombed ja tavad

Masendav,
selline teema siis ameeriklase juures. Õnneks ta ise rääkis palju oma maa kommetest, ning sain üha rohkem ja rohkem kinnitust, et suur osa ameeriklasi jumaldab kombeid ja peab neist rangelt kinni.

Et nad iseenda tarkusest juhmid pole, selle õnneks õpetaja kummutas, vägagi veenvalt. Kui neile vaesekestele poliitikute poolt pole ette nähtudki euroopa tundmist, isegi geograafilist kaarti mitte, siis ei maksa oodatagi, et nad oskaksid näpu panna õigele kohale kaardil, kui näituseks Läänemere asukohta küsitakse... jne-jne.

Aga oma ameeriklasest olen absoluutses vaimustuses. Tõeliselt charming lady - jah, see sõnapaar on sobiv. Mitte et tema minu seisukohtadega alati nõus on, ja mina temaga. Kaugeltki, kuid vähemalt ta aksepteerib erinevaid seisukohti. Intelligentse inimese tunnusmärk pidi olema imestamisvõime. Ja uue teada saamise tahtmine. Ühelausega, mul on hea meel, et emps mind kõrvupidi sinna vedas. Muidu poleks ma iial seda inimest näinud ega tema mõtteid kuulnud.

Aga kommetest veel niipalju, et ka järgmine tund õnnestub mul ilmselgelt ignoranti mängida, kes mitte muffigi tavadest ei tea ja kui teabki, ei pea... hmm, räägiks neile õige soome saatkonna visiteeringust. Paljajalu ja puha.. sinisesse kostüümi riietutud leedi võtab vastu mu useltskonna seas põlvini kampsumis, siilipäise, katkiste teksaste ja paljasjalgse punk-krafinna. Intrieging, mis. ;)

Kommentaare ei ole: