pühapäev, märts 04, 2007

Punaste pükstega politsei

jne.
sattusin kogemata laadapäeval selverisse, kuigi üritan nendest šoppamisüritustest ennast kaugel hoida. Tulemuks siis hiiglama laiad ja mõnusad punased dressipüksid - just see koduriietus, mida vaja oli.

Peas valitseb ühtlane udu. Kohv ka ei aita. Ja 65,4 on vajunud 65 - le. Huvitav, kas järgmiseks reedeks olen 60? /nagu mingi kaalunälgija plogi eksole, ainult selle vahega, et liigagi tulemusrikas/ Ja mannapuder tekitas täna refleksi.
Ja siis tekkis tunne, et võiks midagi kududa, a vardaid ei ole, lõngast rääkimata. st, sellist lõnga, nagu tahaks. Ja tehnika olen ka ära unustanud.



Ja arcanumit ei ole endiselt. See leevendaks veidi seda.. elu-olu. Sest Buffit pagan oli ainult 12 osa.. :( Ja baldurs pole pooltki nii uvitav kui arcanum ja neverwinter on mul peas.. :(

5 kommentaari:

Metsamoor ütles ...

Rase ei ole? Mul siis kadus kaal algul vägagi ootamtult ja jõudsalt:-))

Anonüümne ütles ...

Kas dressipükstest pilti ei saaks?

Krafinna ütles ...

ei ole rase.
Kui see just pühast või ebapühast vaimust pole..

Pildiga on raske. Aga tule külla:)?

Anonüümne ütles ...

Jah. See oleks hea põhjus. Ma käisin viimati Saaremaal 1989. Kui nüüd jälle läheks ja selgitaks tuttavatele-sõpradele oma motiivi, siis see oleks ju igati arusaadav - tuttav tüdruk ostis punased dressipüksid...

Krafinna ütles ...

Õige :D

/aga niisama võib ka tulla, sauna naistega ei sunnita ja alkoholi tarbima ka mitte/