teisipäev, juuni 26, 2007

10 küsimust, rivitult laenatud. Ära pikka viha pea :)

Bernard Pivot´i 10 küsimust näitlejast külalisele.

Näitleja peab vastama esimesena meelde tulnud vastuse.
Mida sina vastaksid?
Mina.... (seal küsimuste lõpus)

1. Sinu lemmik sõna?
2. Sõna, mis sulle ei meeldi?
3. Sinu inspiratsiooni või tundepuhangu laeng?
4. Mis kustutab sinu innustuse?
5. Lemmik kirumissõna? ( tsensuurita)?
6. Millist häält sa armastad?
7. Millist häält vihkad?
8. Millist teist ametit tahaksid proovida?
9. Millises ametis sa ei tahaks olla?
10. Mida sa sooviksid, et Jumal ütleks sulle, kui saabud Taeva väravatesse?

___

1. jeebus
2. m.....t
3. pudulojused, vaikus
4. rutiin
5. raisk
6. vaikset
7. kiljuvat
8. presidendi
9. sibi
10. tere tulemast igavuse riiki

3 kommentaari:

Ti:a ütles ...

no kuulge kodanik , miks ma peaks pahandama, ma ise ka kopeerisin need :) need pole patendeeritud küsimused.

kusjuures ,ma mõtlesin ka alguses, et see töö, mida ei tahaks pidada või proovida, oleks ka sibi :) :) :), siis arvasin ,et hauakaevaja on ikka hullem kui sibi, aga ma pole päris kindel :)
aga mis see m......jne vastusena sul on?

Krafinna ütles ...

See on üks roppus, mida ma aktiivselt jälestan, ja mida mu kodune "loom" küllalt sagedasti pruugib.

A hauakaevamine.. mul ple surnute vastu midagi. Küll aga hoiaks oma haistmismeelt.

Morgie ütles ...

oz1. türbel
2. marginaalne
3. -18
4. elu
5. türbel
6. vaikuse häält
7. tümakat
8. tuumateadlase
9. kassapidaja.
10. nojah, mis siis ikka