pühapäev, september 30, 2007

Kuidas teha lugu ehk korrektoritoolilt väljatõstmine

Jah, mind tõsteti sõna otseses mõttes kõrgemale kohale. Teisele korrusele. Ja Ragna kinkis (kultuuri)mulli puhumise potsiku. Mullid on päris ilusad, aga lendavad omatahtsi. Nagu mõttedki. Vat tahtsin teha natuke sarkastilist lugu raamatute üldisest kättesaadavusest (noh, see oli teema, kus ma ei pea ennast pool nädalat kurssi viima, ja kähku-kähku oli vaja), aga välja tuli oopis midagi muud. Ja pealkiri peatoimetati ka minema. Olevat liiga keeruline. Nojah, nagu Jyrka ütleb, mul on mõistmise presumptsioon. Ja niimoodi ongi sel artiklil natuke verevaene, aga piisavalt mitteküsimusi tekitav pealkiri: Laenutada? Laenutada... Laenutada!

Aga ma söön oma mütsi ära, kui jagan täpselt, mida ja kuidas teha. Kõik on katsetamise asi. Ja matemaatika. Mhmh. Aga ma püüan oma mulle väärikalt ja natuke isepäiselt puhuda, muidu ei ole see ei minu külg ega minu toimetamine. Niisiis, natuke soola ja pipart ilusate ja kenade inimeste ja näituste vahele. Luban, et annan endast ... vürtsika ja mitteparadigmaatilise parima.

4 kommentaari:

Morgie ütles ...

ooo, palju õnne!

Oop ütles ...

Sinu pärast hakka või lehte tellima.
Või teeks mingi listi, kus Su fännid saavad Sinu jutte lugeda ilma muu lehega jamamata? :)

kivisildnik ütles ...

tahan lugu lugeda

Krafinna ütles ...

Klõpsa nendel kolmel sõnal: Laenutada? laenutada... laenutada!
need on teksti sees, esimese lõigu lõpus.