teisipäev, oktoober 09, 2007

Loomahoolik

Avastasin enda jaoks kiisu.ee ja kutsu.ee ehk loomareiti.
Ja nüüd ei teegi midagi muud, kui imetlen kasse ja koeri. Ja paitan. Ohjeldamatult, sest loomad on paid väärt, kõik loomad, suured ja väiksed. Ja näiteks poogeni esiposeerimised ple pooltki nii uvitavad, kuipalju paisid mu oma loomaksed saavad. Kaunid nagu nad kõik on.

Peaks ennast kirurgiliselt loomareitist eemaldama. Mhmh, sest modellid on õues. Ja kassikast tuleb välja viia.

1 kommentaar:

LiizaKazz ütles ...

nojah...
ega kutsad, kiisud niimoodi poosetada küll ei oska, kui poognaplikad-poisid.

Ma tean küll.

Ma olen vist ühes loengus öelnud, et inimesed peaksid olema kohutavalt ausad, kui nad midagi kirjutavad. Nad peavad seda vähemalt uskuma või ironiseerima just kirjutades - seda siirust ja irooniat ja ausust on tegelikult väga raske leida tegelases, kes esimest korda kirjutuspulga kätte võtab.

Aga noh... Selleks ongi ühed, Krafinna! Sul tuleb need ära kasutada.

Kasside ja koerte puhul ma küll seda ei kasutaks.

K.