reede, juuni 13, 2008

Kes küll võtaks väsimuse ära?

iga teine
ööpäeva hommik
koputab roidunult aknale
tema halvasti lõhnavasse suhu
mahuks terve koidik
ning siis
lebab unise kassina õlgadel
tõmbab küüru selga
sirutab käpad välja
ning tegemata jäänud tööna
vajutab küüned unearterisse
ärka raisk ärka,
sest varsti on terve õhtu su päralt
pliiats ja paber ja

ööpäevast saabki loomatööpäev

_

Jooksvad teated:

Lähen rabarockima, kes tahab, võib seal näha üht plassi näo ja muidu Angsti all vaevlevat krafinnat.

Kirjutasin eile öösel kella kolmeni lõpuks ometi treffenist ehk lihtsalt kasutasin jõu- ja ilunumbreid, et saada lehekülgki. Ja kuna mul ple illusioone saarlaste muusikamaitse osas, siis lihtsalt kirjeldasin olustikku. Madise ja Krista panin jutu sisse.

Kolimine uudistesse osutus valutumaks, aga samas on endiselt keskendumisraskused. Ja siis ma hakkasin naiskodukaitsjaks, lubadusega, et nad õpetavad mind püssi laskma. Võibolla avaneb võimalus ka kodu kaitsta. Juhul, kui Lümanda kaagid ple ennast parandanud.

Muidu olen alla käinud loomingulisuse osas, võibolla muidu ka, ei tea täpselt, aga 7 kilo olen juurde õginud küll ning kulkale ei jõudnud armastust avaldada.

Pisikassil oli paeluss, võibolla on ikka veel, aga sest saab jagu. Peale selle valutas ta eile midagi, nii et sülle võtmisel kräunus haledalt. Põnn on endiselt põnnu, aga kuidagi leebem ja õrnem kui pool aastat tagasi ja Lilleke on lihtsalt nuntsikust massöör nagu ikka.

3 kommentaari:

Emand ütles ...

Sa oled niiii kena, tead sa seda???:)Väsimusest hoolimata. Vähemal selle pildi peal varjad seda suurepäraselt. ;) Loodan, et Rabarock mõjus kosutavalt?

Krafinna ütles ...

:)
Tähh. Tegelikult olen ma pildil ühte lugu tegemas täitsa kenas kohas. Ilmselt see mõjubki ;)
Rabarock oli vihmane, aga noh, need asjad, mida lavalt nägin, olid OK ning muidugi vana seltskonnaga koos olemine, mis muidugist alati on tore ja kena :)

Aqr ütles ...

näh, ma olin vennasel külas 25 kiltsa rabast eemal. oleks teadnud, oleks ka läbi põiganud. päh ja pöh.