neljapäev, oktoober 09, 2008

Autot tahan! Ja soengut

Ja kohe.
Töötuju ple, istun nagu kodutu toimetuses, ära minna ka ei saa. Nõme igatpidi. A võibolla siiski hakkan kirjutama. Tapamajast.
See selleks.
Käisin juuksuris, seal räägitakse nagu omainimesega, lähen fotostuudiost küsima midagi, ka seal ollakse nagu semu.
Mis toimub?

Ja üldse, pikki juukseid ei saa pesta väikses kraanikausis. No saab, aga kõige vähem karmilt väljendudes on see tüütu. Kurnav.
Kaks asja aitaks: dušš majja hankida (mis nõuab rohkem klotsi, kui aastaga teenin) või juuksed maha ajada. See viimane on natuke vähem kulukam. Ma ei suuda otsustada, kas poisipea või kleo või midagi kolmandat. Üldse on kolmedega raskusi. Sest ma ilmselt ei suuda juuksuri juures formuleerida lauseid nii, et ta saab neist sama moodi aru kui mina. Ja siil ei sobi siuksele paksule persoonile kui mina. Mis oleks ilmselt kõige normaalsem lahendus.
Ühesõnaga, abbi.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:)

seesinane unistaP, et kui ükskõrd täishõbedane, siis lõikab siili... ;)

Aqr ütles ...

1. Pane kraanikausile külge duššiotsik.
2. Suurem kraanikauss äkki abiks :)
3. Hakka käima SPAAdes pead pesemas :D

Anonüümne ütles ...

Dushiga on siiski nii, et see ei nõua rohkem klotsi, kui sa aastaga teenid. Märksõnaks on dushikabiin, mia poes tervikuna müüakse ja mis algab vististi 3000 krooni kandist. Sarnase asja võib ka osavate käte ringis näiteks kipsplaadi karkassist või 4 cm liistudest ning koormakatte kilest valmis ehitada (jah, ma olen seda teinud, tänan küsimast). Sellisel juhul vajad muidugi poest ostetud dushialust, mis on nagu väike kandiline vann äravoolutrapiga ja peaks maksma 1200 või umbes nii.

Lihtsa inimese dushinurk ei pea olema valatud põrandaga ja plaaditud jne. jne. Pesta on üsna ühe mõnus mõlemas :)

Krafinna ütles ...

Mhh.. ja kus Jürka ennast peseb? St, maisaa ju tekitada endale privaat-lihtsat dušinurka eksole.
Kui teha, siis korralikult ja hästi. Koos vanni ja põrandasoojenduse ja muu taolisega.