reede, oktoober 14, 2005

Värviline maailm

Nagu mu härra abikaasa küsib, et mis sitaga sa oled jälle hakkama saanud, kui mu nägu on keskmisest muhedam, ja silmis särab ärapanemiserõõm.
Oijah, lootsin, mis ma lootsin, et ühe teatava org-iga on asjad ühel pool ja mina kenasti teisel pool. Essugi.
Ja kange kael ei lase ka alla anda. Nüüdsest võite mind kutsuda Krafinna the Iron Lady.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Siin on Iron Lady, msnis juba Iron Maiden...mis järgmiseks tuleb? Iron Babe?

Krafinna ütles ...

Hmm:)
Iron Maiden kõlab paremini kuidagi. Ja teatavasti torgib. Siin unus parandada..

Veidi Roheline ütles ...

Ja läevad aastakümned ja on Iron Granny (Esme Weatherwax)

Krafinna ütles ...

Ojaa.
Esme Weatherwax on mu lemmik:) Ainult et mul mõned puudused: ei saa enam kunagi vanatüdrukuks, ja ei ole nii tark:( Esimesest pole ullu, aga vata see teine..