neljapäev, detsember 22, 2005

Naeruväärne, ahhahhaa, naeruväärne, ihhihii.

Paar hiljutist juhtumit panid mind peaaegu käsi plaksutama ja õelalt irwitama. Ning ma olin samal ajal väga kurb. Et inimeste väiklus ei ulatu isegi mitte kontideni, vaid üdini, nad elavad sellest. Ei, ma eksin, mitte väiklus, vaid võim. Tahe kellelegi keerata, ära teha. Vohh, mina saan, sina ei saa, ja sina hoia oma mokk maas.

Teadmiseks. Kui ma tahan midagi, siis ma olen täiesti võimeline ise seda taotlema. Ma ei kasuta abimehi, mul ei ole teenijaid. Mul ei ole valgustkartvaid hüüdnimesid, ei ole asju, mida ma ei karda oma nimel teha. Jah, nii ebatõenäoline kui see ka on. Ideed võivad tekkida ka teistel, jah, ikkagi alahinnatakse neid inimesi, kes justkui on teiste häälekandjad. Ahoi, ei ole. Nad on iseseisva mõtlemisega, tahate või ei taha.

Põhimõtted, mis seisavad vaenul, on saatanast :)

Häid jõule, teie vägikaikavedijad. Olge rahul endaga ja oma tehtuga. Issand olgu teiega, tahate või ei taha. Jah, pax dei seisku kõigi vahel ja ümber, kes arvavad, et olen pika vihaga.

Tegin miski lollaka testi, jah, Välksu, ma olen ka paadis ;), mis ütles et potteritegelaste järgi olen Dumbledore. Ja Dumbledore ütleb: vigu on palju kergem inimestele andestada kui seda, et nad tõtt räägivad. Sulakuld, ütlen sellest. Ja Firefly tegelastest haakus Inara :) Ojaa, mingi nihe ajalukku, ja ma oleksin kas Thais või Inara... Totter, kuid vist omamoodi tõsi.

Kommentaare ei ole: