laupäev, detsember 03, 2005

Mitte miskit erilist

Faust mõjub halvasti, on küll jah hea, aga pateetilist möla nii lõputult, et loen seda vaheldumisi Foucaulti Seksuaalsuse ajalooga. Ning teen mõttespagaate hiina märke joonistades ja enne und kujutledes. Tegelikult oleks hoopis tulusam tegeleda paljude teiste asjadega. Kuid klaaspärlimäng on võluv ja see jääbki mind köitma. Kõikide märkide järgi.

Näide Fausti kahjulikust mõjust:

Mu armsam
on ju meelepete
ta varipildis kaugustesse kaob
nii ehe näis ta kaunis kuju
tõesem veel kui ükski maine neid

Elyysium avanes mu teele
ei enam ihka maiseid radu
ja tundmatusse igatsedes aina
sai elust põrgu
see Fausti meelas õhtueine

Mu armsam
kui see olema peab nii
et muinasloost ei elulugu saa
mind lilledega pärjake.

Nii võtkegi mind endi seast
kui koltund lehte
mis väärt vaid tuleroaks
ei iial enam kisanda mu suu:
oh kaunis hetk
sa peatu veel

Peale selle sai Jyrka lõpuks ometi mu märklauaga ühele poole. Nii saabki olema mul pärast kohvi sportlik ommikupoolik: jooks ja vibu :) Kui just pussnuge ei saja ja õu ei muutu taas sopaseks tiigiks.

Kavatsustest niipalju, et võibolla lähme vaatama kombikraisti üle. Aga kindlasti tuleb pärnusse minna äia sünnipäevale. Ma juba ennetavalt nägin unes, et Sveni juures oli tõsine läbu :)
Jõuludest: ma ei tunne endas piisavalt jõudu kirikusse astuda. Kahtlustan mõjutusi. Tuleks neil natist kinni võtta ja uurida, mis need siis ikkagi on, ja kui nad on, kuidas nad on ja miks.
Paar sõpra on lubanud aastavahetuseks siia tulla. Näis, palju neid laekub ja kas üldse. Muidugi oleks vahva :)

Ja tahaks voorumites irmsalt õiendada, aga nad ei kakle minuga. Porr-porr... Ilmselgelt liiga tähtsusetu tegelane, et kasvõi vastu vaielda. Alatu. /peadpidi padja alla ja tekk ka peale. /

Kommentaare ei ole: