laupäev, september 02, 2006

Marakratt ja üllas sõdalane.

Kui mind (mu varbaid) oli järjekordselt hommikusel tunnil rünnatud, mõtlesin, et küll oleks hea, kui saaks kassile selgeks teha mõned seadused. Nagu käsulauad või nii:

1. Sina ei pea mitte hommikul inimesi tüütama.
2. Sina mängi millega iganes, aga mitte voodis!
3. Sina ei mängi hiirega ega hiire juhtmega, kui mu üllas sõdalane hakkab koolema ja ma närviliselt hiirt klõbistan ja püüan teda elus hoida.
4. Sina ei roni mu sülle, kui ma kahe käega üritan mängu juhtida.
5. Kui sa mu süles juba oled, ei keerle nagu vurrkann.
6. Ei jää pidevalt jala alla ja ei tekita pealeastumise vältimisel traumasid kaaskodanikele.

Ja muidu olen väga hõivatud. Neverwinter Nightsiga.
Kuna Baldurs Gate'i keeldus aktiivselt koostöö valmidusest (st, ei avanud tervet mänguala, vaid kuidagi imelikult ja jupiti. Ilmselt kass on üle klaveri käinud ja midagi peale pannud, mis seal ei peaks olema), siis olin üllas sõdalane, nüüd olen kaootiline sõdalane. On nagu mõnusam või nii. Ei ma viitsi jännata nõiduste punumisega, need on nii krdima aeglased tegelased. Ja varastada ma vist esialgu väga ei oska, rääkimata hiilimisest. Ja feate ka ei oska panna kiiretesse valikutesse :( Muud asjad sain käima. Lõpuks ometi eksole.

Kommentaare ei ole: