teisipäev, august 21, 2007

Ikkagi

juhtus see, mida kartsin. Õigemini, mis pidi nii minema, sest nii suure verega ei jää ükski asi sisse pidama.

Mis tekitas omakorda küsimuse, et kas mul õnnestus olla jälle originaalne ehk verest tühjaks joosta ringi sebides ja rolli mängides ... Kuuldavasti pidi see väga valus olema füüsiliselt, aga ma nagu ei tundnud miskit peale mõne väikse valupiste. Ja muidugi vere. Veider viis katkestust üle elada igatahes ...

aga haigla mind kinni ei pandud, mis on vägagi positiivne.

7 kommentaari:

ynry ütles ...

alguses ei päägi
olema valus

keha rohkemat talub
kui hing

enda ligi
hoiab
Sind..


siiraim pai Sulle..

väga väga naine ütles ...

kuradi kurat kuradi kurat kurat KÜLL!

Anna andeks kõik hajameelsed mõtted ja ajapuuduseline kiirustamine napi terega mööda!

Ma armastan sind!

Triinu

Krafinna ütles ...

ohjah..
ärge tehke, ma hakkan muidu jälle ulguma.
hea, et mängus välja ei paistnud.. paistes ja vesised silmad ja äraolek..

Ingrid ütles ...

Küllap sulle loeti haiglas hulga õpetussõnu edaspidiseks ja lohutati sõnadega, millest sa lohutust ei leidnud.
Nende jaoks oli see lihtsalt üks puhastusprotseduur.
Nemad ei mõista, et sa armastasid oma "kribu" juba siis kui teised temast veel midagi ei arvanud...

Uuel üritusel võta kohe algusest peale kolm kuud puhkust ja vajadusel ainult lamamisrežiim.
On neid, kes on kogu oma ootusaja voodis lamanud.

Eirys ütles ...

Tahaks midagi lohutavat öelda, aga ega ei oska... Ole tugev!

Võib-olla sa juba tegid seda, aga kui mitte, siis äkki tasuks enne uut proovimist täpsemad uuringud teha? Ei pruugi näidata, mis põhjuseks, aga võivad. Kasvõi Tartus või Tallinnas otsida üles need arstid, kes rohkem katkemistega tegelenud, kui Saaremaal pädevaid inimesi pole.

Krafinna ütles ...

Jah, ma kavatsen minna arsti vastuvõtule ja rääkida.

Kairit ütles ...

Krafinna kallis...
Pärast oma rõõmsat ja kurba suve (lapse sünd ja isa surm) jõuan lõpuks Su blogisse taas ja mida ma loen siit... :( :( :(
Ja mind torkab, et ma ei mõelnud Su pääle vahepeal... sest äkki see oleks aitand või nii.
Palun looda veel. Kui vähegi suudad. Olen mõttes Sinuga.