neljapäev, august 30, 2007

Pärast puhkust

... on sisseelamisraskusi, aklimatiseerumatus, välismaa-maigulise sõnaga,
ühesõnaga.

Mitmesõnaga:
sõnad jooksevad päeva lõpus silmade eest mööda ja tähenduse saamiseks pean lauset 3 korda lugema, ja siis võib juhtuda, et mõni kosmeetiline viga lipsab silmade vahelt läbi. Hea, kui kosmeetiline. Näiteks olin ma täna päeval veendunud, et Wikipedia on eesti keeles ka normaalselt kribatud, a selle asemel on oopis Vikipeedia, tähendagu see mis iganes siis. Veider kirjapilt mu jaoks igatahes, a noh, tuleb kuskile üles tähendada, et sama orgi otsa uuesti ei lendaks.. Nagu neid orke ja nuge vähe oleks.

Aga,
üks kolleeg esitas keerulise küsimuse, et kuidas sa ka puhkasid, et mida sa tegid, kui puhkasid. Ma jõllitasin selle peale talle otsa ja mõtlesin. Et kuidas ma siis puhkasin. "Hästi" oleks ilmselgelt vale olnud ja heast peast maiviitsi valetada. (Tegelt maiviitsi üldse valetada.. Kui vähegi saab tõe ja vaikimistega läbi ajada.) Et kuidas ma siis puhkan ... aga õnneks vastas ta ise, et tema ka ei tea, mismoodi käib puhkamine.

Minu jaoks on puhkus see, kui armas punane loomake nurrub ja mängib/ nurrub ja tukub/ nurrub ja ajab mind hommikul üles. Ja kui ma saan igal ajal siseneda oma väikestesse mängumaailmadesse või päriselt mängida (loe: larpida). Ja õlut juua, ilma et peaks mõtlema, et jeebus, kui ma joon, siis homme ei ole mul tähelepanu ollagi. Ja see, et ma ei pea haisvasse aparaati minema. Tööl olemise vastu pole mul enamasti vähimatki, aga see sinnasõit .. vat see tapab ära. Tagasi koju on ka nagu rahulikum. Ei tea, kas siis rahulolu või enda kirumine kulutab niipalju aega, et ei märkagi maastiku vaheldumist nii väga, ja peamine, nina ei tunne erinevaid haisusid.

Pealegi, nagu ma ka Barbarale ja Alexile ütlesin, et "summer, yes, its has its moments". Niiet ple ullu midagi. Vaikin ja räägin. Neist asjadest, millest tahan. Ja surun need mõtted olematuks, mis... ei lasknud puhkust niimoodi nautida... vaatnii.

Sedasi ma siis puhkasin. Ple vaja mulle ei välismaad ega jahte ega Kuud. Ainult vaikust ja rahu ning mu oma pisikesi loomi ja maailmaid.

1 kommentaar:

ynry ütles ...

Sinu väikene maailm
Su oma tundeist
suureks on saanud

:)