reede, august 17, 2007

Kirivase piralt,

... lubasin kunagi, et kui rikkaks ja paksuks hakkan, siis ostan korraliku fotoka, mis ei riku seebika nime.
Rikkaks maisaanud, aga paksuks küll. Seega oli vähemalt üks tingimustest täidetud, ja voila, mul on Fuji F40. Ja ma olen esialgu väga-väga rahul.

Seega tekitasin saidbaari fotoblogi lingi.

... augustimuusasse pani Sash mu kommentaari mängudest ja lisas mu 4. lemmiklooma pildi. Igavesti vahva, olen siiralt tänu võlgu nii Sashile kui kujundajale ;) Ahhaa, meenus, et mul on Deekinist isegi luulu olemas:

Kuidas on vaadata linnatäit rahvast
tunglemas tuleleekide vahel
kui istun draakoni pealael
surun tagumiku vastu jäikasid soomuseid
ja imestan
õhukeste kolmemeetriste tiibade üle seljal
sest olen õnnelikult eluga pääsenud

kui olen väike kooboldist bard.

See on nagu lennata silmapiiri kohal
vikerkaare sees
sukelduda sügavale rohelisse loojangusse
tunda tuult
vihisemas läbi sassiläinud juuste
sest olen õnnelikult elust pääsenud

kui olen väike inimesest poeet.

Kommentaare ei ole: