esmaspäev, juuli 25, 2005

Konnad, tiigid ja prontud

Et kellelgi nüüd muljet ei jääks, et mul on umbes estkonna suurune mäluauk, siis kah paar sõna asjaomasest üritusest.

Meie kuulsusrikas mere-... ptüi, autoreis algas kodust, lookles läbi viljandimaa kauniste vaatamisväärsuste, milleks olid siis põhiliselt minu onu ja onunaine, kulges edasi Tartusse, sealt lastisime Tiina ja Kajaka peale ning mõningase aja pärast saabusime siis ulmeaasta esisündmusele, Estcon 2005-le. Kuna mind vaevas kohutav janu, hakkasin ennast laadima õlledega. Vahepeal saabus hulk uut ja/või huvitavat rahvast. Igatahes ei juhtunud programmiliselt õhtul midagi peale selle, et Jyrka rääkis millestki. Keskset teemat ei suutnud ma tuvastada. Mingi aja pärast läks peale üks koera ulmekas ja siis hakati igapäevast nõiakunsti vaatama. Kumbki asi mind väga ei huvitanud arusaadavatel/kodustel põhjustel. Niisiis otsustasime mingi aeg Kairitiga sauna minna. Ja tundub, et ma jäin sinna umbes kolmeks tunniks, võibolla ka kauemaks. Ma ei tea. Mingil arusaamatul põhjusel otsustasin koos Zurgutiga mudavanne kohalikus veekogus võtma minna. Ja järgmisel päeval avastasin sinikad käsivartelt. Ja umbes täna mõtlesin arvatava põhjuse välja. Nimelt ei olnud seal redelit ning Zurgutt üritas mind välja tõmmata.. ja tundub, et pärast seda ajas Jyrka mind koos endaga metsavahele kakerdama, eesmärgiks siis koera jalutamine.

Ja edasi ma magasin, kuni Jyrka äratas mind teatega, et kohe saab süüa. A mis mul sest. Üles tõusta ma ei suutnud, niisiis toodi söök ja kohvi voodisse. Oi, see on siis juba teist korda selle suve jooksul, kui mulle voodisse kohvi tuuakse :)

Hommikul käisime koeraga jalutamas, ja tagasi saime Sassi-Madise tulilinnuga. Aga, uvüü, Ats oli juba oma ettekandega alustanud ning minu üldine konditsioon ei olnud just kiita. Umbes kolm õlut kulus inimväärikuse taastamiseks. Aga, see tuli endale sisuliselt sisse sundida, ja vahepeal Ats muudkui rääkis. Saabus Kriku metsavahelt ekslemast ja välja värsket õhku hingama minnes põrkasin Liisi perega kokku. Liisi pajatas mulle oma auto uskumatutest seiklustest ning sellest, et eksisid Talina vahel ära, sest autojuht tegi ainult parempöördeid. Igatahes umbes siis hakkas inimese tunne tulema. Ja Ats lõpetama :( Ja mul on väga kahju, et ainult murdosa sellest loengust jõudis mulle kohale. Sest asi oli väga huvitav.

Pärast seda algas Sassi ettekanne ning jõudsin järeldusele, et kurjus on see, mis hävitab iseennast ja järelikult ei saa prevaleerida hääduse üle. Mitte et ma seda enne ei teadnud, kuid lõpuks õnnestus ka mõtlemisvõime kohandada oludele.

Vahepeal saabus Mell, ka metsavahelt ekslemast ning mõne aja pärast rääkis utoopiatest ja antiutoopiatest. Ning sellest, kus asuvad utoopia juured, mis on asja alguspunkt. Asi algab karikatuurist, heast karikatuurist. Misasi on hea karikatuur? See mis toob esile just need kohad, mis on olulised, mis on kuidagi konstitueerivad. Niisiis, utoopia on eelkõige hea karikatuur, ka selle vastand, düstoopa on seda. Ja mismoodi saab mõista düstoopiat kui ühiskonna peegeldust. Ühesõnaga, meeletult huvitav loeng. Aga midagi muud ma ei oodanudki oma kunagiselt burshilt ning praeguselt oponendilt ja lemmikautorilt :)

Vene ulmepaneeli ei viitsind ma kuulata, lobisesin selle asemele Liisiga õues, vahele aga tuli partii mädzikut. Tuli meelde see, kuidas me Tiinaga õhtu ja öö otsa muudkui mängisime ja mängisime ja mängisime... Mm. Ja Trinity muudkui plõksutas ja plõksutas ja plõksutas.. Osalised tagajärjed on siin: http://mraka.neoon.com/a/pildid/estcon_2005/index.html
Igatahes rääkis Liisi mulle rumalat juttu minu nokumendist, mille ma talle kunagi saatsin. Ja see ei olnudki kuri, loodetavasti mitte sellepärast, et saame hästi läbi. Nuh, kuidagi ma pean ka ju lohutuma, eks. Ja Liisi Ojamaa on üks mu lapsepõlve lemmikuid :) Mitte et ta asjad mulle praegugi korda ei läheks. Igatahes oli meil väga uvitav. Hiljem kolisin keldrisse, maimäletagi miks, aga seal mängisin ma Merloniga mädzikut edasi. Otsustasin, et kleerikud on liiga tugevad ning panin ta kaartide vastu viimistlemata sini-valge artefakti paki. Selleks ajaks olin ma parajas konditsioonis, et ennast Pirrile ametlikumalt tutvustada, aga selgus, et seda pole vaja teha, sest mäletab mind kolledzist.

Ja pärast seda vaatas rahvas firefly'd. Kuna ka seekord ma ei tahtnud asju kodustel põhjustel vaadata, siis kolisin kõigepealt lõkke äärde. Seal oli seltskond juba hoogsalt otsustanud Trashi saatuse ning kaifis seda. Toimus mingi lobamine, mis vist ei olnud kuigi oluline, sest ainult mõned fragmendid meenuvad. Igatahes, pärast seda kui Liisi ja co läks magama viisakalt, läksin mina ebaviisakalt kahe noorsandiga sauna. Saun nagu saun ikka, väga mõnus pluss veel uvitav seltskond. Mulle meenus seepeale, et eelmine estkonn rääkisin ma pool ööd Ovega, nüüd siis koguni kahe ilusa poisiga. Nää, vanaks hakkan jääma, on ikka vaja noori poisse niiviisi võrgutada... Igatahes kolisin ma pärast seda alla keldrisse, kuhu kogunes öine seltskond. Pronto magas laua taga, Hargla üritas talle vorsti suhu toppida.. .Selle peale otsis ta endale ohutu magamiskoha.. Sauna. Ning Jyrka ajas mind oma tuppa, sest hakkasin prontustama. Jagasime Sassi-Madisega ühte tuba ja kahte voodit. Neil oli algul karm plaan voodid kokku lükata ja neljakesi üht suurde voodisse magama kobida. Ja kutsuda kohale päevapiltnik ning järgmist estkonni reklaamida selle kaudu :)

Pühapäeval oli paha-paha-paha. Ja selle asemel, et lojaalselt oma abikaasa ettekannet kuulata, kobisin oopis oma tuppa. A ma vähemalt üritasin teksti jälgida. Meie tuppa oli nimelt väga hästi kõrvalruumis ehk saalis toimuv kosta. Aga magama ma jäin ja parem mul hakkas. Aga siis saabus kohale mu emps, kes ei julgenud tuppa tulla. Ja mingil ajal hakkasime kulgema. Koer oli üliväga õnnelik, kuid magama ta mu süles ei jäänud. Alles kodus vajus kui ront pikali.

Ja täna ommikul oli mul vaja üks teatav väitlus lõpetada, mis nigunii lõpeb mu allajäämisega. Heh, ei ole must suvel akadeemikut, ei ole. Aga eriti ei ole siis, kui uimasus istub peas ja kehas ja mõtted liiguvad nagu talveunes maod. Võeh. Aga kirjutatud ma midagi sain. Loodetavasti ei peksnud ma seal väga segast. Sest reeglite järgi parandada ka ei tohi :(

4 kommentaari:

Pahainimene ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Pahainimene ütles ...

Ma juba unistan sellest, kuidas järgmise Estkonni teeme alkoholivaba... kõik ainult rohu peal ;)
Ja selle pildi teeme siis ikka ka ära :D

Anonüümne ütles ...

Krafinna, mulle jääb selle ülevaate põhjal mulje, et sa jood päris palju ja et shvipsis olla sulle meeldib.

Krafinna ütles ...

Uvüüü :(