kolmapäev, juuli 13, 2005

Sünnipäevitamine

Kuna ikka on jätkuvalt segadus, siis mul on see võimalus, mida ilmselt tuleks haruldaseks lugeda: saan kahel järjest päeval õnnesoove. Eks see sõltub ka sellest, mis kellelegi on meelde jäänud. Igatahes on mul hää meel kõigi soovitute ja kõigi veel soovimata õnnede üle.
Olin neist kahest eelmisest päevast nii läbi, et sisuliselt kukkusin magama eile õhtul kell kaheksa. Ja ärkasin nii jumalavallatul ajal kui suti enne kaheksat.12 tundi... Aga, mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Ikka sellest, et mis krdi printsiibi järele vanemad arvavad, et neil on õigus lapsi siia maailma sigitada. Tähendab, mul ei ole selle vastu midagi, kui nad üritavad ja sellest üritamisest rõõmu tunnevad, aga tulemus on uus elu, uued närviimpulsid, natuke muudetud geneetiline kood jne. Vakk, ma ei saa isegi öelda, et ma oleks õnnelik, kui mind poleks, sest siis mind lihtsalt poleks ja ma ei ütleks midagi ning ei saaks ka viriseda, et olen. Aga ometi ma virisen. Ja ilmselt jätkan seda virinat elu lõpuni....

1 kommentaar:

Pahainimene ütles ...

Tsiteerin:
mis krdi printsiibi järele vanemad arvavad, et neil on õigus lapsi siia maailma sigitada
Krafinna, see on tugevama õigus ;)

JA PALJU ÖNNE VEELKORD!!!