pühapäev, jaanuar 08, 2006

Palatipajatusi ja muud

Eile ärkasin röögatult vara, ja magama ei jäänud. Üritasin küll, aga umbes poole seitsme paiku andsin alla ja ronisin voodist välja. Seda enam, et kutsa ilmutas väljaminekusoove.
Ema ilmus kuskil 11 paiku, et siis rahvalikult meelt lahutada spas: mullivannis vedelemine ja muud virgutavad tegevused. Lõpuks sain prillid nõnda säetud, et vett ei tulnud enam vahelt sisse ja ujusin natuke. Noh, aga siis leidis emps, et on vaja ära minna. Ok. Ukse ees avastas ta, et on kuskile koti ripakile jätnud, ja mulle meenus, et ei mäleta, kas ma oma trikood pärast nägingi enam. Selgus, et kotis seda polnud, nõudsin sissepääsu riietusruumi, ja otsisin, otsisin, otsisin. Viie minuti pärast ilmus mureliku ja vabandava näoga emps. Ta oli trikoo oma kotti toppinud.

Niisiis, haigla. Jyrka koliti eile ommikul uude palatisse, noh, eelmine oli pideva järelvalve oma. Ja esimene inimene, keda ma seal nägin, oli sven. Karmen oli oma mag. töö valmis saanud ja nad otsustasid seda tähistada nädalavahetusega georg otsas. Tahtsid ka meid näha, aga jyrka asus ootamatult lähedal. Igatahes meeldiv üllatus:)
Pärast toitusime Mönusas Willemis, leidsin taani raha kõrtsu põrandalt ja läbi see linn oligi. Veniski seekord pikaks.

Täna ommikusi palatiteateid:
Jyrka veri on nii korrast ära, et saadetakse omme tallinna uuringutele. Järjest halvenevad proovid. Arst kahtlustab maksapõletikku, sest kollasus intensiivistub. Ja asi ongi kompleksne, nagu ma kõik aeg olen arvanud. Lisaks sapile siis madu ja maks...

Mul on närvid vist korrast. Jälle ei saanud magada. St, et vajusin täiesti iseseisvalt 11 pikali, ja kõik selleks, et poole kahest üles ärgata. Veensin ennast magama, et siis paari tunni pärast uuesti ärgata, ja nii kogu öö. Venitasin edukalt 8-ni välja, siis enam ei jaksanud....

Kommentaare ei ole: