esmaspäev, aprill 10, 2006

Maisaa mitte millestki aru..

lollonollonlollonloll. verionverionverion. nuttjahalanuttjahalanuttjahala.

11 kommentaari:

Anu ütles ...

Tead, see ei pruugi veel midagi väga halba tähendada, mul esimese rasedusega oli veri paar kuud ja päris kõvasti. Ma küll läksin kohe arsti juurde ja sain tablette ja kõik lõppes õnnelikult.
Südamest loodan, et sul hästi läheb.

Anonüümne ütles ...

Kohe marss arsti juurde.

Krafinna ütles ...

Mhmh.
Kohe nädala pärast tulebki minna.

No seda ple palju. Mõni piisk. Mõtlesin selle üle ja kahtlustan kehakinnisusest tekkinud väikseid rebendeid. Sest süsteem näib nõnda töötavat..

Morgie ütles ...

kule selle murega peaksid sa kohe arstile saama. Lähed kohale või helistad ette, ütled et paanikaosakond ja istud elavas järjekorras.. või kuidas saartel need asjad käivad.
Milleks paanitseda kui arst võib mure ära võtta?

Krafinna ütles ...

Oleks see arst nii kohe võtta, muidugi läheks. Ja oleks see linn ka lähemal, eks, ja rattad all.

Ma lihtsalt väljendasin arusaamatust ja segadust. Enam ei tee.

v. ütles ...

Väljenda ikka arusaamatust ja segadust, sest Sinu blog ja Sinu tunded ju. Mis sest, et kaasaelajad (sh ka mina) murelikuks käivad.

Anu ütles ...

Huh, no kui vaid mõni piisk, siis ei tohiks vast väga hull olla. Ma küll mingi doktor pole, aga...:) Kui tunned, et midagi on valesti, siis võid minna ka haiglasse, keset ööd, kui vaja.
Üldiselt, ohumärgiks on helepunane veri.
/Sellepärast mulle ei meeldinudki rase olla, et kogu aeg võis midagi juhtuda... Tundub, et sul on vähemalt saare naise kaine mõistus ja sa ei pabista nii palju!:)/

Krafinna ütles ...

Veider oli see, et täna öösel miski 15 minuti jooksul tuli rohkem kui natuke. Aga edasi ei midagi. Mõtlesin paaniliselt: ommikul varem ärgata ja arstile helistada. Aga ärgates olukorda uurides ei tuvastanud mitte mingit rohkemat verd.
Ja selle määrimisega oli samuti. Oli-oli, ja siis jälle vaikus.

Ja kust ma saan aru, kas hele või tume? Kui selleks ajaks juba hüübinud, kui märkan... Mingeid kavalaid nippe?

Mingi kahtlus on seotud vererõhuga. Mul see kõrgem kui tavaliselt normiks peetakse, aga minu puhul normaalne.. Võibolla pressib lihtsalt õhematest membraanidest läbi surve tõttu, et palju verd on kehasse siginenud...

Anu ütles ...

Mmmm... tead sa võid mulle kirjutada, kui tahad, acerola@hot.ee
siis ma võin oma laialdasi kogemusi jagada:)
Aga üldiselt kui veri on helepunane, siis teda tuleb nii palju, et sa kohe sellest aru saad, et see helepunane on:)
Ja teine asi ikkagi - ära jää ootama, millal on nädala pärast niikuinii arsti juures aeg. Kui midagi on valesti, tuleb tegutseda. Pikad pühad on ees ootamas ja mina käiksin ikkagi ennem seda arsti juures ära või vähemalt helistaks talle.
Kui ikkagi on raseduse katkemise oht, siis verejooks on üks selle tunnuseid ja mida varem sa midagi ette võtad, seda tõenäolisem on, et sulle määratakse vastav ravi ja kõik lõpeb hästi. Ja kui sul juhtub No Spa nimelist rohtu olema, siis võta seda, lõdvestab kõhtu väidetavalt.

Ulmeguru ütles ...

Väike pressiteade...

Krafinna on nüüd Kuressaare haigla günekoloogia osakonnas.

Noh, et helistas vabariiklikule valvearstile... too ütles, et kohe end haiglasse näitama. Nojah, nii ta sinna sattus...

Esialgu pole rohkemat midagi öelda, sest eriarstiga ta kohtunud veel pole... kui midagi selgub, eks ma siis teata...

Anu ütles ...

huh, mul on kohe kergem olla:)
täname pressiesindajat:)