kolmapäev, aprill 27, 2005

Issanda imelikud rajad

Kõigepealt, gott sei dank, et olen kindlalt saaremaal ja oma habakukke nii mähitud, et muudeks mõteteks suurt aega pole. Küll aga selgus järjekordselt, et ükskõik kui kindlalt sa oma kallist abikaasat armastad ja austad, et inimene ei ole kaitstud millegi nii labase eest kui süütu flirtimine. Ja edasi ma igaks juhuks ei mõtle.
Ilkusin Krikule, et peaks veel paar-kolm korda abielluma, siis olen veel 10 korda populaarsem. Kus need mehad siis kõik olid, kui täitsa vaba ja magavsõpru pidav? Mh?

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eks krabatakse seda, mis keelatud. Mis põhjusel Sa arvad Eeva õuna järele haaras......

Vabana ei krabatud, sest teati, et tõenäoliselt saadakse nii või naa.....

Anonüümne ütles ...

Kui keegi teine ka tahab, järelikult peab olema hea. ;)

Meenutab Vana Lotmani yht saadet, kus ta tsiteeris mingit 17. sajandi prantslannat: "Mu kallis, kannatage veel kuu! Siis ma abiellun ja me oleme vabad..."

Krafinna ütles ...

Küll need mehad on ikka hääl arvamusel endast. Nii ehk naa ei saa midagi/kedagi, aga suurem võimalus kindlasti.

Anonüümne ütles ...

Võib-olla alles armastav abikaasa on see, kelle hoolitsuse mõjul naine tõeliselt õitsele puhkeb ;)

Ulmeguru ütles ...

Vot-vot... jõudsimegi asja tuumani... ikka mina süüdi... ;)

Krafinna ütles ...

No vot, seda viimast asja ei saa keegi ei kinnitada ega laita, kes pisipunkkrafinna ei tundnud. Võibolla ongi parem.