teisipäev, juuli 25, 2006

Sel aastal juuli moodi

Muusik

Ta seisab muusikat vaadates
näoga lava poole
aga ei märka
kuidas helid jooksevad viiuli keelte vahelt
välja selja taha
dr. martensitega tüdruku
seeliku alla

See tüdruk ei ole tema naine
ja laval ei ole kedagi.
Ta lihtsalt seisab ja vaatab.

Näeb vaid ennast.
___

Nojah. Folk seljatatud. Kui olin üksi, siis olin väga üksi, kui neid oli, siis oli neid palju, kellega oli taas tuttav meeldida. Kuigi aeg-ajalt jäi mulje, et mina ja mu haarem.. Õnneks seda muljet leevendasid üksikud meeldivad naissoost olendid, näiteks Triinu, Inwe ja Kuldmari.Ahjaa, muidugi, Ratkin, kes liitus meiega laupa öösel:)Ja kohvilauas Elanor.

Kõigepealt leidis mind üles Priit, kes teatas, et mind olla ta just otsinud. Hmm, kui tähelepanelik temast. Noh, ma pigistan silma kinni, et tegelt oli vaja kottide hoidlat ja öömaja. Ma olen lihtsalt nõnda lahke. ;)Ja edasi läks juba ladusamalt. Tuttavate mõttes. Kuigi paariga põrkusin juba neljapa öösel. Aga neid oli vähe ja nad kadusid kõik kuhugi.

Oijah, ja reede õhtul õnnestus mul nii põhjalikult jalad katki tantsida, et ohpuu ja co. möödus must kihutades, sellal kui ma arendasin võimalikku kiireimat tempot, mis võimaldas mul umbes poole tunniga 400 meetrit läbida...
Egas midagi, järgmine omik saapad jalga ei läinud ja nii ma tatsasin linna paljajalu, esimesse poodi, mis müüs jalanõusid. Tulemuseks olid mingid asjad, mis läksid jalga ja sai vähemalt longates liikuda. Täna tegin iluravi ehk lõikasin lilled pealt ja nii saan vähemalt kodus õues ilma alakata ringi patseerida...

Päkapikk viis mind ja üht ripakil sõpra Talina, okasroosike jäi edasi autosse ja mina teise päka ja Sassi juurde külla. Tekiila oli väga mõnus ;)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nii, ma olin jumala kindel, et ma sind folgil näen. aga ei näindki.

Krafinna ütles ...

Tjah.
Ilmselt nii mõnedki jäid kahe silma vahele... Kuigi poole ajast kandsin lollakaid roosidega tuhvleid. No need pidid kindlalt pilti disharmoneerima...

Isa Pjotr ütles ...

Need roosidega tuhvlid olid jah parajad gootipeletajad. Aga tegelt ostsid sa nad nagunii selleks et opressiivsest mehelikust enamusest sinu ümber vabaneda. ;)