reede, detsember 22, 2006

Lucky Number Slevin

Väga tarantino
ehk
egregie.

Kes tahab hirmsad jõulud edukalt läbi teha ilma õnnelike partide ja korstnavanadeta, vaadaku. Teistele ei soovita.

3 kommentaari:

silver ütles ...

tarantino? slevin? ma seda küll ei oleks öelnud...

Krafinna ütles ...

hmmm..
hüplik stsenaarium, ägedad dialoogid, stoilised tapad, mu meelest küll..

Ulmeguru ütles ...

Ilmselt on iseküsimus, et mida keegi tarantinoluse all mõtleb..?

Minu jaoks teeb filmi tarantinolikuks:
1. segase järjestusega lugu
2. tegelaste kihk igal võimalikul ja võimatul juhul laskuda miskisse olemuslikku verbaalonanismi

Ma ei väida, et need oleks Tarantino leiud, aga (vähemasti minu jaoks) on Tarantino just see tegelane, kes need asjad (koos) perfektseks lihvis...

Selles valguses on Slevin tarantinolik küll.