teisipäev, jaanuar 23, 2007

Tallinn-Tallinn

Et siis, sai pealinnas oldud. Ja tervelt 2-l õhtul pidus käidud. Reede algas ulmikute kõrtsiõhtuga, kus ma moodustasin 100% feminiinsest persoonidest. Hmm, hakkan taipama, mis tunne on ühel abielus ja puha mehel (mõtlen ikka monogaame eksole, neid, kes igal võimalusel kätt püksi ei aja) kesk naisteparve...
Õhtul oli päkapiku pidu :) Nagu ikka, oli väga tore. Sundisin fs-i rääkima kirjandusjuttu, muidu pajatasid küllarännanud päkapikud lugusid :)

Laupäeval kudesime päeva maha, kuigi oli plaanitud seda ja teist samuti. Kõik jäi ära, peale DM klubi. Väga mõnus. :) Mõtlesin/mõtlen, et saaremaa suur miinus on see, et siin pole ühtegi, ja ma ütlen seda täie kindlusega, pole ühtegi isegi rocki-lähedast kohta, kuhu saaks tagumiku maha toetada ja mõnikord seda muusika rütmis keerutada. Kõik on mingid lollakad lihakarnid, kus lastakse suht vastuvõetamatut tiskot ja muud õudust, räpp-hipp-hopp ja muu.

Täna oli selline relax-päev, vahelduse mõttes ujumine ning väike mullivann ja pärast seda ingliš. Kusjuures, mitte päris ootamatu emotsioon - ma naudin tunde...
Jaa, aga mul on neid koguni 4 nädalas. 2 ameerikamaa tädi juures- (kusjuures avastasin, et nad ongi mind kõige tugevamasse toppinud.. hmmm)- ja 2 ema järeleaitamistunnid. Sest ta sattus enda jaoks liiga kõrgele levelile. Variante ju pole eriti, tuleme koos, ja siis istume mõlemad erinevates tubades, kus, õpetajate sõnutsi on 20 astet vahel... Hmm-hmm. Mul hakkab sedasi ninast vett sisse jooksma, sest enda meelest ei oska ma kohe üldse...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nuh, ma olen ka ikka koolist saadik veendumusel, et h22ldus v6ib mul ok olla, aga ega keelt v2ga ei oska... ja siis oli nii meeldiv yllatus, kui lugesin j2lle yle mitme-setme aasta Chestertoni ja sain lausa k6igest aru:D Tunnistame muidugi ausalt, keskkoolist on oma 8 aastat m88das ka...