reede, detsember 07, 2007

Kellad ja viled, andke või pasunaid. Prsse ühesõnaga

Täna on Oma Saare sünnipäev. Viled, kellad, õnnesoovid, tordid, ilusad inimesed jne.

Aga minu tuju lahkus koos sellega, et pidin eile sisuliselt survemeetodit kasutades pressima infi välja, millest öeldi, et jah, räägime, (ja ma usun siiralt, et nad oleks seda teinud, sest nad ise on ka huvitatud lahendeist), ja yks survest oli see, et kohe-kohe on vaja, tuli põleb jne.
Ja lõpptulemus oli muidugi see, et lugu jäi välja.
Olgu, olen autsaider, olen. Aga see, et ma ahistan häid inimesi, olulisi allikaid, oli liig mis liig. Ja mille nimel...
Lisaks sellele ei suuda ma hakkama saada tundega, et ma... näen rohkem kui tahan.

Jõulud on surmaaeg, palju häid jõule teilegi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

et siis sulle ka see tore tundmus ja meeleseisund peale tulnd. ma lohutan sind sellega, et see ei kao mitte kuhugi vaid jääbki sind saatma kogu uhke kirjatsura karjääri jooksul.