teisipäev, mai 06, 2008

Kuidas Margus alias Leku arsti juures käis

Tõestisündinud lugu. Kuuldud ihusõiduõpetaja käest.

Igal sõiduõpetajal on vaja edasise töö jätkamiseks teatud aja pärast ennast uuesti arstlikult kontrollida, et siis akrediteerimisele punkt panna. Helistas Margus-poiss korralikult arstile. Helistas korra, helistas kaks. Võibolla korda kümnendat, aga kindel on see, et sai arsti kätte alles pärast päevade viisi helistamist. Vastu võttis nii viiekümnene reibas hääl.

Mis vaja on?
Olen sõiduõpetaja ja ma pean läbima arstiliku kontrolli, et edasi oma tööd jätkata.
Ahah? Mis teil vaja on?
(natuke valjemini) Olen sõiduõpetaja ja ma pean läbima arstiliku kontrolli, et edasi oma tööd jätkata.
Kas te saaksite palun selgemini öelda, mis teil vaja on?
(selgemini ja valjemini) Olen sõiduõpetaja ja ma pean läbima arstiliku kontrolli, et edasi oma tööd jätkata.
Kas teil prillid on?
Ei, ei ole.
Olete meremees?
Ei, ma olen sõiduõpetaja.
Aga mida teil õieti siit vaja on?
Olen sõiduõpetaja ja ma pean läbima arstiliku kontrolli, et edasi oma tööd jätkata.

(hääl kõrvale: siin on üks meremees ja ma ei saa aru, mis ta tahab)
Toru antakse teisele inimesele, hääle järgi muldvanale eidekesele.
Mis asjus te helistate?
Olen sõiduõpetaja ja ma pean läbima arstiliku kontrolli, et edasi oma tööd jätkata.
Kas teil prillid on?
Ei, ei ole.
Kaua te merel olete olnud?
Ma ei ole meremees.
Aga mis te siis tahate?
Olen sõiduõpetaja ja ma pean läbima arstiliku kontrolli, et edasi oma tööd jätkata.
Ahah, kas teil prillid on?
Ei, endiselt ei ole.

jne jne umbes 10 minutit. Lõpuks õnnestus Margusel siiski selgeks teha, et ta peab arsti juurde saama, sest arstitõendi üleandmise aeg hakkas kukkuma.

Ja vestluse lõpetuseks pani arst Margusele südamele, et too kindlasti prillid kaasa võtaks.

Koidab kaunis päev, mil Margus arsti ukse taha ennast sätib. Tõstab aegu ümber, kombineerib, kavandab, ja seal ta siis ongi. Päikeseprillidega. Uks paistab aga olevat lukus mis lukus. Margus kondab ukse taga natuke ringi ja mõne aja pärast vaatab üks mutike välja. Selline valges kitlis ja tunneb huvi, et miks noormees siin on. Noormees seletama, et teda kutsuti siia sel päeval ja selleks kellaajaks. Mutike teeb imestunud näo ja ütleb, et teate noormees, täna ei ole ju vastuvõttu, kuidas te saite endale tänaseks aja kinni panna? Kas te olete meremees?

Asi lõppes sellega, et lepiti kokku uus aeg ning järgmine kord näkkas. Oli vastuvõtt ja olid protseduurid. Lõpp hea, kõik hea. Lusti jagus kõigile Marguse õpilastele ning ka kolleegidele, rääkimata väärtuslikest paberitest.

Kommentaare ei ole: