kolmapäev, juuli 16, 2008

Mu kõrgeaulisele tagumikule

anti jalaga perse.
Ilus ja kena.
Niiet olen 1. septembrist vallaline. Ilma kindla töökoha ja rahata. Ühesõnaga, kerjus. Nagu enne ajalehte. Seega taastus endine olukord.

Mhmh. Ja omme on ARKi eksam, millest ma suurejoonelist või tegelikult näruselt läbi põrun, sest ikka veel elan šoki järellainetuses. Ja ei suuda õppida.

Ja eriti suur aplaus läheb õigele ajastamisele. Hommikul öeldi töökoht üles (seati valikuta valiku ette) ja päeval tähistati sünnat. Nuta või naera.

Ja mille pärast..., mille kuradi pärast oli mul vaja öösiti töötada? Mille kuradi pärast rabelesin, et saada õiged inimesed õigel ajal kätte? Mille kuradi pärast püüdsin endast parimat anda?


Ps. Siin on õige koht kas pahasti ütlemiseks või lohutamiseks. Ühtmoodi võltsid mõlemad, aga ma vähemalt kaalun neid. Aga diplomaatia käigu kuradile.

Pps. mind rabasid täna ka muud asjad. Positiivsed. Näiteks Kipper tuli õnnitlema (mitte ei mäleta teda teiste sünnadel, aga viga võib olla minus), Evely oli valmis sõtta tormama, Rita kinnitas, et nii hea, et ma naiskodukaitsja olen, Pets ja Hendrik korjasid aasal mulle lilli... Eve ei uskunud uudist algul, Viktoriaga jagame sama saatust jne jne.

Ppps. olen jah persekukkund ajakirjanik, mis siis. Loodetavasti on kõigil oma tegudest hea meel.
Muidu ple ju mõtet, eksju ;)

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pai.



Zen

Morgie ütles ...

majanduslangus ja koondamiste laine otsaga sinna jõudnud?
asutustel on sellisel puhul valida, kummast otsast ära lõigata - kas saata liiga vanemad olijad pensionile või liiga uued tulijad tagasi sinna kust nad tulid. keskmised, üldiselt, jäävad.

Krafinna ütles ...

Kena keik, aga ajaleht alla 2 aastat vana ja must uuemaid ja vanemaid tulijaid on kamaluga.
pigem on kultuur see, mida kärbitakse.
Milleks meile kultuur, kui on vaja...

Anonüümne ütles ...

Töökohti tuleb ja läheb. Kui nii läits, siis aasta pärast tagasi vaadates mõtled, et äeste läits!

;)

Krafinna ütles ...

Mhmh, vahepeal närin porknaid ja lähen mullatoidule :)
Sest töökohti on Saaremaal küll ju hirmasti ja jääb ülegi, kus töötada saaksin. Ilma et sellega kaasneks suuremat sorti närvivapustus.
Ja üle wõrgu töötamine toidab vaid isakesi. Ikka tahavad, et näitaksid kuskil nägu.

Aga mitte päris see polnd solvav, kuigi jah, ika üle laipade, kuis teisiti.

Aqr ütles ...

Palju õnne siis, igatahes, sünnipäevaks :)

väga väga naine ütles ...

sead sellised!

no tõesti.

Anonüümne ütles ...

kindlasti on ka teisi võimalusi, isegi ajakirjanikul.või eriti ajalkirjanikul.
mõndakohta ikke vist vajatakse veel mõtlevaid inimesi.

pihlakata ütles ...

mart b ütles häste! aasta pärast on iganes hea meel, et OS-ist pääsesid... ma juba tean ;)

aga et sulle 100-ga ära tehti, seda ei anna ma ka neile andeks... sinu pärast!