esmaspäev, november 21, 2005

Räbalad

Jõuad koju: külm, kütad õhtul, kütad järgmine päev, ikka külm.


Lauri Lukas reedest:
Eelmine reede...
...nii rõõmsaks ei osutunudki, kui plaanitud. Või vähemalt algus. Osutus, et kõrts "Texas" on vahepeal otsustanud pankrotti minna ja uksed sulgeda. Vähemalt sellele viitav silt "Reserveeritud" oli uksel, aga seest ei paistnud ühtegi valgusekiirt ega kostnud inimeste hääli.Kuid ulmehuvilised on küllalt nutikad ja varem või hiljem olid kõik leidnud tee "Texasest" mitte väga kaugel asuvasse kõrtsi "Svejki juures". Kaugematest külalistest peaks ära mainima Ene ja Jüri Kallast ning Kristjan Ruumetit. Arutati, nagu ikka, mitmesuguseid asju. Indrek Hargla müügipakkumine tuli ka jutuks. Asja paremaks illustreerimiseks näidati sama raamatut ka potensiaalsetele huvilistele, kuid minu mäletamist mööda ostuks ei läinud.Asja kurb külg on see, et tuleb hakata jälle uut kohta otsima. Pilk hoitakse muidugi ka veel "Texase" peal, kuid minu meelest on seal lootust vähe. Igal juhul, asjaga tegeletakse.

Sputnikuelamus on siin:
http://ulmeguru.blogspot.com/2005/11/sputnikupettumus.html

Rollijate hullumaja pildid ilmselt kunagi.
Peamine on see, et ebameeldivalt purjus kakerdajaid polnud, olid leebelt purjus kakerdajad.
Rõõm oli tuttavatega meeldida, ja ülejäänutega polnud eriti asja peale elementaarse suhtluse. Mis muidugi polnud eesmärk omaette, a noh, ma kord olen juba selline nohik.
Järgmine päev olin kerest kange, ilmselt siis Rammsteini järgi kargamise ja põrandal magamise koosmõju.
Pühapäeva ommik algas uvitavalt, nimelt lükkas keegi /ilmselt sentius/ mulle varbad näkku ja ma ärkasin lõplikult üles ja läksin kisa peale alla. Üheks kisajaks oli Jyrka, kes pajatas väsimatult Sära kaenlaaluste raseerimise juttu. Poleks see kõik umbes 10 korda kuuldud, siis ehk isegi pakkunuks huvi.
Õlut seekord ei vedanud, vaid konjakit pläskus. Vahepeal lülitusin üle veinile ja veele. Ja kokkuvõttes oli see hää, sest ommikul polnud alkaseltserit vajagi. Ilmselgelt normaalse olemine ja see tähendab, et jätkan õllevaba praktikat suurematel üritustel.

Söötmine oli tõeline üllatus. Avalikel suurematel üritustel polegi saanud nii maitsvalt toidetud. Suur tähh Liilatüdrukule:)

Üldiselt täidsa kohe oli ja teinekordki:)

Oleks küll veel paar tähelepanekut, aga kuna need on ilmselt nii hullumeelsed kui solvavad , siis igaks juhuks ei üles märgi .

____

Nüüd on olemas x-filed'e 1. hooaeg ja olen selle üle rõõmus nagu kevadine peata jänku. Ning oma kõrvarõngad suutsin ma jälle Sassi-Madise juurde jätta. Ilmselt nad lihtsalt kleepuvad sinna kuskile.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

"...kisajaks oli Jyrka, kes pajatas väsimatult Sära kaenlaaluste raseerimise juttu. Poleks see kõik umbes 10 korda kuuldud..."

Saan aru, et minu mõne aasta tagune irriteerimine on lopsakaid vilju kandnud ja teie peres on üks regulaarne jututeema juures. Tore kuulda. Inimestel peab olema, millest rääkida. Ega ainult seksil põhinevad suhted ei kestagi pikalt.

Ulmeguru ütles ...

Noh, eks Sa ise oled ka vaeva näinud... miskil Estconil võtsid Sa ka ju selle teema üles...

Kokkutulekul sai asi siiski alguse sellest, et keegi mainis kriitilisel toonil, et näe Metsatöll on selline ürgne ugri asi, aga tüüpidel on kaenlaalused raseeritud...