laupäev, veebruar 04, 2006

Kuidas ma veedan oma laupäevi

ehk õige vastus: vedelen spas.
Täna siis Georg Otsas, pärast mida olin tõsiselt otsas endaga. Georg Ots on eriti edev spa Kuressaares. Surveveed, suht hea mullivann, aurusaun ja muu tavaline staff. Aga seda kõike on palju ja mõnusalt. Aga spetsiaal on ikkagi see, et saab väljas ujuda, 24 kraadi vesi ja taevast sajab lund.. Uuhh. Ma olin tõeliselt rahul endaga, kui avastasin sellise paradiisliku mõnu pärast kõike seda keha kuumutamist.
Lisaks sellele on mõeldud inimestele, kellele meeldib pärast sauna hüpata jääaauku. Noh, nii külm ei ole, aga täiesti piisav, et tunda end hästi.
Nii. See jutt on kõik selleks, et aru oleks saada, et ma ikka nautisin suht igat hetke. Kuid keeleseadusest pole nad iial midagi kuulnud. Tahtsin, karm tädi, nagu ma olen, registratuuripoisi käest armsa naeratuse saatel pärida, et kas nad meelega eiravad keeleseadust ehk on see ametkonna poliitika või nad on lihtsalt ära unustanud, et Saaremaal kehtib siiski riigikeelena eesti ja mitte inglise.. Aga mul läks see meelest välja, õnneks või õnnetuseks. Liiga tugevad positiivsed emotsioonid ilmselt tingisid aukliku tahte ja paralüseerisid mälu.Aga ikkagi, kus riigis asub Saaremaa?

Kommentaare ei ole: