esmaspäev, oktoober 16, 2006

Sinna ja tagasi

Mis ma teinud olen, mis ma teinud olen...

Rasva kogunud, vaat mis. Millele tublisti aitas kaasa terve septembrikuu kestnud tohutu kurguvalu, millele lisandusid hiljem siis kuiv-krõbisev köha ja nohu ning hambaravi. Nohu ilustas nina piirkonda kõikvõimalike nahakahjustustega, suu ümbert hoolitses mu oma ema.. Siiani pole päris terveks saanud. Liiga väike suu.. Ja kõigele lisaks otsustas härra abikaas mind ravida jäätisedieediga. Nojah. Arvutage kilod välja eksole. Uskuge mind, te ei taha mind näha! Või kui hädasti vaja, siis tuleb korsett alla lükata ja paar-kolm päeva ilma söögita hoida.

Muidu käisin talinas ja pärnus. talinas siis aktsioon: sassi sünna ja kosmikud, pärnus irene sünna. Ja talinas siis ka ebm-tisko. Noh, tisko see oli.. Aga vähemalt sai Andersile tere öelda :)

Nüüd esitas franz küllakutse. Jeerum. Kiskjapõnn ei lase mind eriti magada öösel pärast kojutulekut, nõuab paid ja musi ja mida kõike veel. Ja kui ta tukkumast väsib, siis tahab mängida. Mäng käib ikka teki peal ja ümber voodi. Seekord langesid kõige suuremaks ohvriks Jyrka jalad. Põnn on usinalt küüsi ja hambaid vahepeal teritanud ja tema mäng võib lõppeda ohtra veritsusega.

Kommentaare ei ole: