laupäev, märts 17, 2007

Vaata aga vaata, mida kõike


raffas räägib:

refx:
Jagelused poognaga röövivad aga minu mõistusest viimast kohe kulbiga. Kuigi mõtlesin siin selle olukorra esialgu lahti seletada, ei oska ma vast siiski seda teha. Asi on lihtsalt nii... Häiriv. Üritame midagi siis selgitada. Noh, nagu teada, siis poognas tehakse uuendusi ja võeti lõpuks ohjad ka kuldsaal valmis vedada, kuid milliste
hobustega... Üks üheksast vedajast peaks mina siis olema, kõige ees juhtimas Krafinna. Kes seda tegelast natukenegi teab, siis teab ka seda, et ta on kõike muud kui juht. Rohkem selline beibelik nurgast mõne idee-ää pakkumine, aga mitte teiste sõja organiseerimine. Muidugi olin ma esialgu mõelnud, et see asi saab olema lihtne, et lihtsalt kohale, keegi pakub teoseid. Vaatad üle ja annad oma hääle (poolt või vastu). Aga kus sa sellega. Keegi ei tea ju täpselt, mida teha. Kõik pakuvad läbisegi oma ideid, millest pooled pole üldse vardjate mõelda ja millest pooled on juba tegelikult varem tehnilise personali poolt valmis sepitsetud ja ei kuulu muutmisele. Näiteks muidugi võib tuua Orlau kummalise idee moodustada kuldsaal autori hindest oma teosele, vardjate poognas antud hinde keskmisest ja muude pogenistide arvamusest... ja millestki vist veel. Igatahes mõtlesin ohjad enda kätte haarata ja natuke rääkisin Krafinnaga, kes rääkis midagi, et valiks kuldsaali ainult autorid. Olin kindel, et see pole mitte see asi, mis Bixil ja Pyhakul jt. meelel mõlgub, seega pakkusin välja, et ma teen kenasti hindamise weebi sellise privaatse ja siis seal hindab ja kommenteerib ja... Asi läks isegi üle ootuste kenasti (va see, et tereloom ei suvatsenud seal mitte ühtegi teost soovitada ega hinnata) sellest hoolimata sai eilseks kokku juba 5 teost, millel oli 6 poolt häält, mida oli vaja siis kuldsaali pääsuks. Latt pidi ju olema kõrge, seega kõik tublisti kiitsid kaasa, et 2/3 hääli peaks ikka olema. Tore, rääkisin siis Krafinnaga, et mis ma nende kirjutistega siis peale nüüd hakkan ja kuidas eristan jms, kui tema hakkas äkki rääkima taaskord sellest, et oleks ikkagi vaja autorit ja et see sisteem ei kõlba kuhugi, et liiga palju veel vaja tööd sellega teha, et kui palju ja kuidas mis autorilt teoseid kuhu pääseb ja kõik muu selline.. Noh, mis siis ikka, võtsin ilusasti lehe maha, et las nad siis jagelevad oma autoritega. Kui vaja, soovitan ka mõnda autorit, aga vaidlema ei hakka. Kus läks selle peale kisa lahti. Krafinna vahelduva eduga kord sõimas, üritas iroonitseda või vabandas. Ausalt öeldes ei saanud ma midagi aru, sest asi kiskus mul asja üsna punaseks. Kurat, kas siis sellised inimesed seal poognas ongi, kes ei saa millegagi hakkama. Ma tegin, ei kõlvanud, võtsin maha, et siis mõeldaks uus kava ja uus teha. Ei. Kunagi ei saa ikka hakkama. *vahele väike idatimori-läänesamoa keele segune sõim* Noh, ja siis tulid foorumis kõik tegelased välja, et jah, parem on ika autorit kuldsaali upitada. Juhtisin mõnele kitsaskohale nende tähelepanu ja andsin Bixi isikliku kirja edasi, et poogen tahab ikkagi teost. Noh, Krafinna nimetamine mitte pädevaks juhiks ajas temal muidugi harja punaseks ja siis kisas kohe igast asju lõppu, mis kulmineerus sellega, et otsuseks sai, et valitakse autorid, autoril kästaks(???) valida 3-4 oma parimat teost, millele Vardjad läbi hekseldavad ja siis vaatab, mis saab. Noh, olgu, ajab kah asja ehk ära. 10 minutit hiljem Krafinnaga normaalses keeles rääkida üritades selgus, et tal on juba kaks uuemat ja modifitseeritumat ideed, et ta otsib Pyhakult progetud nurka, kus saaks Vardjad hääletada ja et kõik on lahtine. Mu pea kukkus selle peale klaviatuurile. Kas teos muutub sellest paremaks või halvemaks, kui ta käib läbi mingi ussi *****-i, seda ma tõesti ei oska öelda. Tean vaid seda, et kuldsaali teoseid sarnase tempo jätkumisel ei selgu ka mitte jõuluks. Ennem hakkavad mõned nutma ja teised lähevad veene nüsima. Minu loll arvamus. Jah, lõpptulemusena olen kõige enam pettunud Orlaus ja tereloomas, kes tõesti nagu üllatasid mind oma väikluse ja ignorantsusega.

kallis refx: ma armastan sind endiselt. ja kogumik on mõnda aega juba ülal.

Simo Runnel:
Minu teise luulekogu ja minu venna luulekogu kohta ilmus kunagi "Loomingus" ühine arvustus, autoriks Ene Kallas. Hiljuti kohtasin sarnast teksti leheküljel Poogen uuesti, autoriks Krafinna. Lugedes tegi see mulle nalja, sest tundus, et see on "Loomingus" ilmunud arvustuse parodeeriv võltsing, kuhu on vahele kirjutatud originaaliga võrreldes jaburamaid ja solvavamaid lauseid. Ma ei uskunud, et keegi peaks tõsimeeli minu venna luulekogu vabavärsiliseks. Aga kui teksti nõunikule näitasin, siis tema püüdis mind veenda, et see on hoopis sama "Loomingu" autori mustand, sest inimesed olevatki nii halvad ja rumalad. Võrdlesin siis isikuandmeid, et näha, kas on tõesti tegemist ühe ja sama autoriga. E. Kallase sünnipäevaks oli märgitud 12. juuli, Krafinna sünnipäevaks 13. juuli. Ikkagi kahtlaselt lähestikku. Arvustus ise on võibolla võrgust uuesti ära kustutatud, sest leidsin ta nüüd veel ainult puhvrist.

Kallis Simo: frants rookis solvavad väljendid välja. Kahju muidugi.
Ja Ene Kallas ja Krafinna on tõesti isik, kes on sünd kas 12/13 juuli. Segadus kestab.

/pilt by
Matthew Stawicki/

4 kommentaari:

Aqr ütles ...

Naljakas, et see tädi seal pildil on ainult ühe jalaga :)

Anonüümne ütles ...

iccc, et inimene leidis "parodeeriva võltsingu" - naera või kõht valutama ;)

tee, mida teed, alati on neid, kelle jaoks on see tegu kuri. kuidagimoodi pääb ju enda eksimist õigustama, eks ;)

Oop ütles ...

Tjah. Umbes selliste asjade pärast kaldungi ma sageli arvama, et mingil aja ja närvide kulutamisel pole mõtet. Persse see kogukondlik kultuur. Anarhia ja individualism on psyyhikale paremad.

Krafinna ütles ...

Sulakuld, Oop, sulakuld...

kusjuures, maipand tähelegi, et 1 jalaga tädi, a seda naljakam :D, ainuke tibimoodi pilt, mille suutsin kogutud kraamist leida...