teisipäev, aprill 08, 2008

Mitte et ma üllatunud olen,

aga jahmunud küll veidi.

Esiteks: Sass ja Just. Need kaks ei näi üldse kokku sobivat. Aga nii on. Teeb Justist veel kultuurilehegi. Nõutas juba lugu.

Teiseks: Shadow ja Sass. Sass, kes on nii leebe ja hia inimene, et muuhulgas suutis Shadowle igased sigasused andestada (alates tema oma mängude dikteerimisest), lõpetas taga igase suhtlemise ära.

Kolmandaks: autueksam tuleb varsti, ja ma tunnen ennast väikse-vaikse Kuressaare tänavatel ebakindlalt. Vist ei lähe nii libedalt kui teooria (5 tundi õppimist ja eksam tehtud).

Neljandaks: pean seekord ka tegema Saaremaa kulkale avalduse, sest 2 inimest komisjonist teatasid mulle, et kulka ikka tahaks mulle raha anda. Üks neist mu endine ajalooõpetaja.

Viiendaks: tööd on nagu tapab, aga see ple miski eriline uudis.

Ja kuna ma oma esimest ja enda arvates suht õnnestunud persoonilugu ei saa siia panna, sest see on telekavas ja tööläpakas, siis link teisele, mis on omamoodi hommage mu tantsuõpetajale:
Annika Iin Kevade tänavalt

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Pealkirju markeeritakse eesti keeles jutumärkidega.