neljapäev, aprill 17, 2008

Tähtsate inimestega Tallinna ja Kärla muusikakool

Niisiis, kui kõik ausalt ära rääkida, siis esmaspäeval tekkis üsna pentsik olukord. Esiteks, sain ühe vastuse, mida olin oodanud oma poolteist nädalat kui maieksi ja teiseks helistas peatoimetaja, ja tahtis, et ma koos oluliste kraedega sõidaks Tallinna. Kuna seda väikest seltskonda juhtis ei keegi muu kui mu endine õpetaja ja muidu tore tegelane, siis olin nõus. Inimesed on inimesed, aga lihtsalt, this is not my cup of tea. Lihtsalt. Mulle meeldib kirjutada ja veel kirjutada ja nokitseda lugude kallal. Seda viimast ei ole ma muidugi hulk aega teinud.
Niisiis, kuna tuli oluline kommentaar, hankisin veel infot ja tekitasin artikli (klõpsa) . Loomulikult kiiruga ei pand tähele, et üks null oli puudu, sest asusin kohe teise loo kallale, mis tuli enne Tallinna-sõitu kindlasti ära kribada. Ja see oli oma 7000-8000 tm-i. Tore.

Mõned tähelepanekud Tallinnasõidust: meie linnapea on lobamokk, aga tunneb ennast võõraste inimestega mitte eriti hästi. Aga nii mõnedki sarkasmid tema suust tõstsid tema aktsiad minu silmis ikka päris-päris lakke. Muhu saare kõige tuntum muusik on vaikne ja muidu tore. Eelnevalt oli mulle jäänud mulje, et see mees on lobamokk, kui alustab, siis võibki jääda rääkima, a nädsa, alati ei olegi. Teiste kohta arvan nii, nagu olen ikka arvanud, Valve Heiberg on ääretult tore tegelane ja Reet Truuväärt nagu see inimene, kellena ma teda õpetajana mäletasin. Repliigina, et ta oli üks mu lemmikõpetajatest.

Pärast seda Tallinna-sõitu olin suht-koht surnd, ja hiline Tallinnast naasmine omakorda tähendas seda, et mai jõudnud filmivõtetele, katsun vea ära parandada, niipea kui saan. Siis teatas üks meie olulisi tegelasi toimetuses, et mu Kärla-lugu on väga sitt, millega jäi mulle mulje, et see ei jõua kuhugi ja maivaatand seda ülegi. Sest olin kindel, et see küljele niipea ei ilmu. Maiosand seda ette näha, et läheb kohe käiku. Ja nüüd ongi, miski pea 50 kommi lool küljes. Vigane. My shame ja tundub, et astusin sipelgapessa.

Kommentaare ei ole: