neljapäev, oktoober 20, 2005

Äpardunud sisseost/ alapealkirjaga - feministlik ilueri

Käisime täna linnas. Noh, vahel ikka käiakse. Ma ei kavatsegi seda häbeneda ega midagi. Mingil hetkel tatsasime pesupeo ukse eest mööda. Ja mulle tuli meelde mu vambiriietus. Kõik on nagu korras, aga nõuab oluliselt siplegamat pihta. Niisiis, takseerisin bodysid ja kõhuga trussikuid. Bodydega on see jama, mis praktiliselt kõikide kenamate ülemiste pesutükkidega. Neil on patshokid küljes. Hmm. Ma näeks päris naljakas välja nende asjandustega :) Vatever. Siis vaatasin ilma patshokkidetta. Noh, need ei näinud kenad välja. Siis mõtlesin, et ähh, nii kaua ilma läbi saanud, saab ka edaspidi, ja haarasin paar kõhuga püksi kaenlasse, et vaadata, kas üldse selga lähevad. Läksid, ja kuidas veel. Nõudsin müüjalt ühe väiksemaid ja väiksemaid, kuni tal enam ei olnud ühtegi anda... Sest ka kõige väiksem ei andnud mitte mingisugust efekti. Traumaivõi. Ühelt poolt muidugi tore, et pole veel selles eas, teisalt aga akka otsima väga laia vööd, sellist pihikumõõtu. No mul pole enam ammu nii sipelgat kõhtu, kui kunagi... Akka või nälgima. Kõik selle nimel, et mõni riietusese näeks seljas kenam välja..
Ühesõnaga, ei mingeid kõhuga pükse :(

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Et riidehilp seljas ilusam välja näeks? Tühja sest hilbust, vaevalt see talle kordagi läheb, kuda ta välja näeb :)