kolmapäev, juuni 15, 2005

I'm too sexy on my shirt :P

Ilgelt palav on kogu aeg, päike lõõskab lagipähe, sääsed pinisevad kõrvus ning malts kuivab. Ning nahk on pidevalt märg. St, et varsti olen tõsine negru, nägu juba kipub sinnakanti. Ilma igasuguse päevatamiseta.
Uhkeldasin täna linna peal oma maruilusa kleidiga. See on siis kolmandal päeval treffenil sisse ostetud. Sõbrants imestas, et valin lihtsa ja linase, kui seal oli ka pidurüüsid saada. Olen siuke tagasihoidlik ning maarahva tõugu, ikka võimalikult ilusat ja lihtsat igatseb hing :) Ei raatsi teist mitte selga panna ning ahju külge jätta. Meil siuke vana konksudega ahi, kuhu hea riideid riputada, pakun, et majaga sama vana. Ja see ütleb juba nii mõndagi.
Küpseks said ka pildid eelmisest nädalavahetusest, mille veetsime Kivisildniku perega ning pühapäeval natuke ka Sassi ja Madisega. Umbes 5 pilti läksid aia taha. Ei saa mina aru, kuda see asjandus töötab, välgutab raisk siis, kui vaja pole, ja fokuseerib valesse kohta. Vaja on head fotokat, kohe ädasti on vaja!
Aga nädalavahetus oli vahva, vihmast hoolimata. Ainult et külad oleksid võinud veel olla. A nujah, ikkagi rõõm oli :)
Ostsin pileti pastlakultuuriüritusele. Täna siis viimast päeva oli odavam. Eks näis, keda ma sealt kaaslaseks leian neil päevil, mil Tiinal pole. Vast keegi ikka ringi tuiab :) Andke aga märku, võibolla teil veab, ja ma joon kogu teie õlle ära ;)

2 kommentaari:

Marek ütles ...

Kui pastlakultuuriürituse all Viljandi Folki mõtled, siis võid sealt hea koguse somnikuid leida ;)

Krafinna ütles ...

A mida siis ma veel mõtlen ;)

Ok, ja on mõni ka nõus oma õlled vabatahtlikult ja ilma igasuguse kobinata heategevaks otstarbeks ohverdama? ;)