teisipäev, juuni 07, 2005

Ooplus




© Kiizu



Oobi nägemus Krafinnast

komplitseeritud krafinna
lillerohkel heinamaal
pisike kut kirbu naeratus
ja peabki olema


Inspireeritud:

Riivatut

Kadakane naer nii valju
veri pritsib näkku nalju
nurmenukest pärja punun
aasal lilli palju palju
jooksen vastu sülle hüppan
lobisen ja suudlen silmi
lillevaibale ma viskun
kevad kallis kevad minus
kuni veel ma leian sinu
kuni veel on kevad minus
kadakaid ja heinamaad
mere häält ja kasemahlu
las nii jääda sind ma palun:
kevad minus, kevad sinus
lillerohkel heinamaal

***
Elas oli suri
Pisike kummaline naljakas
Naeratus

***
vaata mu silmi nagu vaataksid vett
ära kõrvale pööra mis sest et valus
nii peabki olema

2 kommentaari:

Kris © ütles ...

kui need kõik on oopi read, siis on siin tegu masendavalt õnnetu armastusega....

...kui aga tegu remeigiga, siis ilmselt on tegu hullu egotripiga. ;)

Anonüümne ütles ...

Oop kirjutab ainult Oobi eest, katsugu kõik teised ise hakkama saada. Ehk siis: mina muud omaks ei võta kui selle kõige ylemise. :)