laupäev, mai 28, 2005

Päike, nostalgia ja mullatööd

Päike mängib peitust. Raisk, nii kui ma lohistan ennast sihikindlalt välja, et ka järgmine talv otsa tumedanahalisena püsida (kevadine päike see kõige õigem (ja tegelt olen ma nagunii kõik see aeg tume üle kere, aga stiili mõttes või nii)) , suvel nigunii ei viitsi väga alasti ringi käia, igal pool pidzaamapluusidega peibed, see ju uuem mood, otsustavad pilved päiksele tormi joosta.
Nostalgia mõttes kaevasin Priima plaadi üles ja kuulan nüüd seda.
Mullatöödel olin. Ei taha! Üldse ei taha. Aga tuleb teha. Panin tuhleid mulda. Emps sebib peenardega, guru lükkab muruniidukit, niisiis pidin mina neid maasse toppima. Toppisin ära, siis jah otsustasin päikest võtta, a mis sa ikka võtad sel pilvealusel maal... Niih, mõtleb, kas tuleb täna veel olla kasulik oma aiale.. vaatap.

Ooh. Kaevu pump on katki. Vett niriseb vaid ning suure pingutuse peale. See laste tutipäev läks meile kalliks maksma. Sai väga suure laksu sealt. Üle saja aasta vana ikkagid. On kogu aeg töökorras olnud, ja nüüd viskas lusika nurka, kui inetu temast. :(

Tuleb maksu mis maksab nüüd ikkagi vesi tuppa tuua. Ning siit siis aeda vedada. Mis muidugi pole kõige parem variant, aga ikkagi midagi. Kunas aga saab selle vee...

Oop, maidea, kas ma jäin tagiga Madise või Krista kaamera ette. Enda oma ette ei jäänud. Kui tahad, tule pildista mind üle. Jah, see oli muu hulgas ka kutse Saaremaale.

Ning see kutse kehtib veel Mandile, Vanevallale ja päkapikkudele. Ning haldjasõpradele. Ning neile, keda olen seepinud isiklikult. Vedage aga oma nahad kohale. Elusalt ja õlledega.

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Strange beings approach from the direction of the suffocating humidity. Prepare to be.

Krafinna ütles ...

Okidoki. Valmistun.

Anonüümne ütles ...

"Oop, maidea, kas ma jäin tagiga Madise või Krista kaamera ette. Enda oma ette ei jäänud. Kui tahad, tule pildista mind üle."
Kaamerat pole. Aga joonistada võin kyll. :D

"Jah, see oli muu hulgas ka kutse Saaremaale."
Nii. Millal see Estcon seal teie õuel siis hakkab? ;)

Veidi Roheline ütles ...

Sama idee - Estcon Asuja talus käidi (Lauri) välja ka eilasel viimanereedel.

Krafinna ütles ...

Ee, mõtled Lauri all Velbut?
Hmm. Tundub, et siia rändab välja lähemal ajal seltskond, keda tinglikult saab küll kuidagi ulmega seostada... Fs-i seost ei tea, a sveni omas ma ei kahtle, ja jacki omas kah mitte. Väike estcon niiöelda ;) Ühinete vä? 10.06?

Veidi Roheline ütles ...

Lauri Lukas, Velbut ei tea :P
Ja nagu papa Luts ütles, et mõni kutsutud külaline on äkki nii häbematu, et tulebki :)

Ulmeguru ütles ...

Lauri Lukas võrdubki Velbu!

Veidi Roheline ütles ...

Tänan informatsiooni eest :)