kolmapäev, august 24, 2005

Julm olen

http://foorum.keskmaa.ee/viewtopic.php?t=2522

Ja algatuseks tegin teema trägunisse: http://www.dragon.ee/foorum/viewtopic.php?t=6657

Miks ma nii tegin?

1. Mitte keegi mitte kunagi ei tohi mind põhjusetult solvata.
2. Mitte kedagi ei tohi põhjusetult solvata.
3. Kui radikaalseid samme ei astuta, jääbki kõik olema nagu oli.
4. Ükski vabandus pole piisav, et pesta maha sigadusi.
5. Kui oma vigadest aru ei saada, midagi ei järeldata, on tegu haiglasliku juhtumiga.
6. Mul endast teadlikuks saades viga küljes: ei salli rumalaid inimesi.
7. Teine viga on ka. Mul hakkab rumalatest hale, ja ma püüan maailma parandada.
8. Kolmas viga. Kui olen midagi kindlalt otsustanud, ja see ei ole ainult emotsionaalne, vaid siiras veendumus, ei tagane ma sellest isegi siis, kui (mulle) olulised inimesed püüavad mind ümber veenda.
9. Kättemaks on lollidele, aga ometi vajalik.
10. Ei tunnusta inimesi, kes on rumalamad kui ma ise.
11. Ei alistu pimesi ega tunnusta autoriteete, kui nad on must rumalamad. Isegi siis mitte, kui see näib arukana.
12. Sest arukas on olla ise.
13. Ainus arukus on olla ise see kes oled, ja mitte teha mööndusi.

14 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

jeebus
või siis nii on lood
murakas on siis ikka kohe päris ulakas olnud. ja korduvalt

Anonüümne ütles ...

Ei aktsepteeri. ;)

Krafinna ütles ...

/punastav ikoon/

Kus see oli? parandan kohe. Näpukas noh...

Ikka tahtsid seda öelda?

Morgie ütles ...

põhjusetult solvamisest rääkides....
on solvajal alati enda jaoks mõjuv põhjus olemas
isegi kui see põhjus sulle ei kõlba

aga ntks ebaõiglasest solvamisest rääkides... iga solvamine on põhimõtteliselt ebaõiglane või see pole solvamine... kuigi solvutakse tihti ka lihtsalt tõe väljaütlemise peale...

a mulle meeldivad inimesed kes ajutise mugavuse nimel oma au ja südametunnistusega kompromissile ei lähe :-)

Morgie ütles ...

Samas hakkab mulle foorumeid lugedes tunduma, et kuigi su viha on õiglane, oo kraffinna, oled sa oma kättemaksus siiski läinud üle väärikuse piiri...

Krafinna ütles ...

Ma vaid tõstatasin probleemi. Vanker hakkas liikuma. IG polnud tal põhjust. OG võibolla oli, mine sa tea. Aga mulle ei ole ta midagi öelnud enne, kui jamaks läks.

Miks inimene kuritarvitab oma võimu, ah?
Ja mõtle ise, päev otsa sõita Kassinurme, päev tagasi, selleks jamaks. peale selle oleme me nagu kalad kuival. Ja siis ma pean oma lubadust, lähen, võtan ulmeguru kaasa, ja mis selle kõige tulemus on?

Morgie ütles ...

jajah. ma saan aru, et see paneb ordust lahkuma ja ka etteheiteid tegema. Ent ma ei saa siiski aru, miks on vaja neid etteheiteid nii mitmes eksemplaris nii mitmes kohas projitseerida... sa ei ole ju sellesamusegi isikuga kokku laulatatud, et oleks vaja nii palju pingutada temast lahtisaamiseks... või noh, mina muidugi tegelt kõike ei tea.

muidugi oli see vastik episood ja seda ei saa andestada, ent on olemas termin "hädakaitse piirid"

ja võimu kuritarvitama paneb see, kui see võim käib inimesele üle jõu.
Tegelikult, kui ma neis foorumites nüüd ringi vaatan, siis akkab mul tollest isikust (Alias või Er-Murazor vms) kah suisa kahju.

Morgie ütles ...

St et Sinul läks 1-2 päeva, tema saab seda suppi nüüd palju kauem süüa.

Krafinna ütles ...

Tead.
Seal on natuke midagi muud kah ikka. Jah, ma tean, olen julm. See oli viimane piisk. Ning nii IG kui OG värk, mis nässu läks. Ning viimane raha, mis sõiduks läks. Ning keegi, kordan, mitte keegi ei pääse karistuseta, kui solvab mind. Niipalju kui see minust oleneb. MOTT

Krafinna ütles ...

:D
Haa.
Aga Azzie ütles, et tunneb mu vastu respekti ja hirmu.. Kole-kole Krafinna ;)

Marek ütles ...

Nüüdseks on siis Murazor Ordumeistri kohalt tagasi astunud.

Kuldmari ütles ...

Uvitav, kes asemele pandass..

Krafinna ütles ...

pakkusin neile triumviraadi ideed. Sest see ordu juhtimine on üks ropp ja tänamatu töö. Siis tegutseks üks, mõtleks teine ja kolmas ajaks ametlikke asju. Või kuidagi sümbioosselt.

a mis sest kasu, ordusse jääb ta ikka kojaülemaks, ja seega on ta nõukogus hääl.

ning ma ei anna 5 sentigi ordu kestvusele..

Pahainimene ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.