pühapäev, august 21, 2005

Kuidas Faela mängust välja visati ehk purjus GM.

Niisiis, et kõik algusest peale ära rääkida, siis tundis kõrtsitüdruk ennast kõrtsus nagu kala vees. Peale kõige muu ta pommis inimestelt raha sellega, et ennustas neile. Ja ennäe imet, raha mudkui tuli. Muu hulgas lobises ta kõrtsi stammkundedega, kokaemandaga, kaupmeestega ning Annuminase kuningaemandaga. Et tõestada oma väärtust ennustajana, oli ta peaaegu valmis talle tasuta ennustamist pakkuma. Et siis järgnevate kaartide eest võtta topelthind. ;)
Kõrtsi personal oli imetore, kõikidega sai lõbusalt nalja visatud ning muu hulgas ka üsna palju tööd tehtud. Muidugi see nali, et suure raha eest kõrtsmik «laenutab» tüdruku välja, oli natuke jõhker. Lubasin selle eest teha «Jee!» ning hiljem kõrtsmikku natuke poksida. Aga aeg näitas, et seda polnudki vaja. Mis tegelikult oleks väga lõbus olnud. Ning mulle jäi mulje, et üks kaupmeestest oleks hea meelega tasuta «Jeed» tahtnud.. aga ka see asi jäi ära. Nagu ka kõik muud. Sest minu eemaldamisega eemaldas ta tegelikult kaks persooni. Minu enda ja Runya oma. Pidin teda asendama. Aga jah, see asendamine piirdus vaid sellega, et ennustasin kõrtsisolijatele...

Peale kõige muu kandis ta ka jooke ette auväärt külalistele. Üks külaline aga ütles mingi aja pärast, et olin talle vale õlle toonud. Teatasin, et see ei saa kuidagi võimalik olla, sest muud õlu lihtsalt pole. Ja lugesin jutuajamise lõpetatuks, ses mul oli parajagu käsil teine jutuajamine kindlal eesmärgil. Siis virutati mulle mingi asjaga vastu õlga, ja teatati, et olen mängust eemaldatud. Kusjuures, kõrtsis pidid olema relvad keelatud tarbeesemed... Niisiis tundsin huvi, et mispärast. Seletust ei järgnenud, hoopis midagi muud. Millest ma ei saand aru ei mütsi ega ööd. Asi keerles mingi og ümber ja nägi välja nagu irratsionaalne vihapurse. Sõimupurse õigemini. Minu persoon ei olnud seda kuidagigi ära teeninud. Võibolla jah, og küll. Aga siis tulnuks og jutud sirgeks rääkida. Juhul, kui oleks olnud midagi rääkida. Teda püüti rahustada. Aga kussa sellega. Mingit rahustust ei tulnud. Tuli oopis ürdimeister, kes ka tundis huvi, et mispärast minna naisterahvale käsitsi kallale. Siis hüppas GM nagu kukeke püsti ja hakkas sõimama ulmikuid ja saarlasi jne. Puhas og. Ja sellepeale lihtsalt oleks läinud käsivõitluseks ning ürdimeister viis mind ära. Kuna aga liialt alandav oleks olnud jääda ommikuni, siis pakkis minu persoon asjad ja Krafinna läks Mandile külla. Kus oli hea ja soe ja keegi ei olnud purjus.

9 kommentaari:

Veidi Roheline ütles ...

Heh nagu sa ainuge alkoholi liigtarbimise all kannataja oleks :)

http://pahainimene.blogspot.com

Anonüümne ütles ...

See nüüd küll korralduslikule poolele au ei tee. Hommikul kuulsin muuseas veel, et alkoholi võimu all olevat kantsi uks kah maha murtud.

Pahainimene ütles ...

Nuh, ma pean kyll tunnistama, et ega ma eriliselt just ei kannatanud... viha oli nagu suurem ;)
ja nüüd tagantjärele on tegelikult päris naljakas :))

See larbil juhtunu on muidugi hoopis teisest ooperist ja väga ebameeldiv lugu - tegelikult olin asjast kuuldes ise päris rõõmus, et töökohustused üritusele minna ei lasknud...

Anonüümne ütles ...

Mitte et kogu situatsioon mind oleks üllatanud.

Marek ütles ...

Khm.. meenutagem eelmise aasta matusemängu, kus Peakorraldaja isiklikult nagu templielevant oli.. Silmakirjalikkus on lahe!

Krafinna ütles ...

Mis pagan.
Miks on vaja og asju lahendada ig? Juhul, kui ta oleks tahtnud mind sõimata, miks ta seda enne ei teinud. Siga, ma ütlen. Ja seda andeks ei saa.

Krafinna ütles ...

Tead, ma olin nii vihane, et peaaegu nutsin. Ja siukses seisundis pole ma juba.. aastaid olnud. Et keegi heast peast lihtsalt su läbi sõimab. Ja pealegi ma ei teadnud, kus gemmid on. No muidugi võinuks seda teha. Aga jah. Keegi ei osanud soovitada ka ja.. ise ei tulnud selle peale. Harjunud ainult ennast usaldama.

Anonüümne ütles ...

Noh - kuigi puudub vahetu teadmine, siis turumutid patravad, et Keskmaa Ordus paistab selle "jumala" tõttu olema tekkinud väike identiteedikriis - kes astub välja, kes tõmbub tegevusest tagasi.

Ning keegi peaks Nõidkunnile joomistunde andma.

Anonüümne ütles ...

ülinõme, muud ei oskagi selle peale kosta. ja ilgelt kahju on, et ma oma rüütlist nüüd ilma jään. :(