reede, august 05, 2005

Kui see on nali, siis see on peris hea nali, kui see aga pole nali...siis...siis...

Võitsin väitluse!!! (suured öökullisilmad)

http://foorum.keskmaa.ee/viewtopic.php?t=2401

Kuna mul on see suine hooaeg, ehk siis kole laiskus istub kontides ning akadeemilist värki kohe üldse ei soosi, üldse mitte millegi intellektuaalsega tegelemist, siis oli see puhtalt vana rasva peale minemine. Ehk siis sõnadega vehklemine, tuginedes tervele mõistusele ja ära kasutades mõningat kirjutamisvilumust. Ja üllatus-üllatus, kindel kaotus asendus kindla võiduga.

Ehhh. Eelmine kord oli täpselt vastupidine olukord. Olin suht veendunud, et mu loogika on tugevam ja vettpidavam, aga uvüü, arvestati rohkem tsitaate ning loogika jäeti tahaplaanile. Strateegia oli küll minu oma, aga kaasväitlejad suutsid seda kuidagi omanäoliseks teha, ehk, rajasid väiteid vähemale loogikale, kui ma lootsin. Mitte küll alati, aga seda juhtus. Nüüd siis tõestasin endale- kellele siis muule?- seda, mida tegelikult tõestama läksin: et mu loogika on kindlam ning väitlemisvilumus suurem kui mistahes faktidel tuginev tõestamisviis. Ja kelle kallal olen ma põhiliselt oma hambaid teritanud? Jah.. kolm korda võite arvata ja vastus on õige. Kusjuures oli see, pean kahetsusega märkima, vasaku käega rehmamine. Sest ma ei viitsinud kõike põhjendada. Kole lugu küll, teinekord austan oma kaasväitlejat rohkem, kui mul selleks jaksu on, ehk täie rauaga. Sellist pooletoobist asja enam väärikus ei luba. Niiet vast kaasväitleja annab andeks mu hoolimatuse ning arrogantsi. Suvi on, saage aru!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

*yawn*

Küll ma Sind korra ette võtan :P

Krafinna ütles ...

Oihhh. See tähendaks ööd-päevad õigeid tsitaate tuhnides mööda saata ning ikka paratamatult käsi laiutades lahkuda, et tämn, jälle mai leia midagi.
Ning kindlasti üliettevaatliku sõnastust, ei midagi hoogsat...

Kas seda sa tahadki?

Anonüümne ütles ...

Ma tahan õlut.

Minu pärast võib teema olla ka üldisem ja selline, kus allikatebaas ei eelda arhivaari meelekindlust ja visadust.

Muidugi sellisel juhul tuleks ka reeglid ümber vaadata ja tsitaatide kaalu vähendada vms.

Muide - mina olen hoogne nigu Aatomik nii või naa :)

Vot!