reede, september 02, 2005

Argipäev

Argi-päev? Hargi-päev? Hargnev päev? Arg- päev?

Misasi on argipäev, tavaline päev? Kas sellist üldse olemas on? Kui on olemas, siis see on täna.

Päike tahab maha tappa, varjudes on külm, ja ühelt hauakivilt leidsin pealkirja: Ülgekütt. Perekond Ülgekütt. See pani fantaasia tööle, aga Abakukke ma siiski ei leidnud Kaarmalt. Peaks ühendust võtma kirikhärrade või koduloo-uurijatega. Mõlemal juhul ilmselt tupik. Sest kui kunagi Saaremaa arhiivis tuhlasin, avastasin eest tühjuse. Sama moodi oli ka rahvusraamatukoguga, Tartus aga oli midagi, selle peal ma parasiteeringi. Seega on vist saaremaalt uurimine tühi tuuletallamine, kuid proovida ju ometi võib.
Kõige tõenäolisemalt ma pean ikka selle retke ette võtma: Lümandast linna ja sealt Kaarmale, no mingi 40 kilti. Pole kõige ullem. Ja siis surnuaia risti-põiki läbi käima. Lootuses, et mingi kirjaräbal on kivil säilinud. Ka selles ei saa kindel olla. Aga jällegi, proovida võib :)

Ja haugun edasi. Sest midagi muud ma teha ju ei saa :)
Kes koeraks on sündinud, see haukuguuu...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma ei tea tegelt, miks sa seda Abakukke otsid.. aga onomastika andmebaas annab, et

1 Abakuk Abakukk Torma Avinurme Tartumaa Liivimaa

2 Abakuk Abakukk Harju-Madise Vihterpalu Harjumaa Eestimaa

Saaremaalt kirjeid pole, aga see võib olla andmebaasi viga ka muidugi.

Krafinna ütles ...

Aleksander Toom e. Habakuk II, Saaremaa prohvus. Loogiline, et siis Saaremaal peaks kah midagi olema. A näe, pole. Materjal koos, aga hää oleks, kui saaks veel midagi :)

Anonüümne ütles ...

Aleksander Toom - üks Issanda loom! Nii ütles minu vanatädi, kui jälle Prohvet Habakukke oli kohanud.
Vanatädi tütar, kes praegu USAs elab hoidis omal ajal selle paljasjalgse pastori (boheemlasest veidriku) hauda Kaarma surnuaial korras. Või oli see haud isegi surnuaia aia taga? Ehk teab selle asukohta Urve Kirs?